Η βρετανική εταιρία Marshall Aerospace & Defence ανακοίνωσε ότι παρέδωσε δύο (2) πλήρως ανακατασκευασμένα και επιχειρησιακά μεταφορικά αεροσκάφη C-130J στο Μπαχρέιν, τα οποία αγοράστηκαν μεταχειρισμένα από τη Μεγάλη Βρετανία.

Υπενθυμίζουμε ότι η Μεγάλη Βρετανία έχει προμηθευτεί 24 μεταφορικά αεροσκάφη C-130J Super Hercules, εκ των οποίων 10 της έκδοσης C-130J και 14 της έκδοσης C-130J-30. Ωστόσο, με την επικείμενη ένταξη σε υπηρεσία τουλάχιστον 22 αεροσκαφών A-400M το Λονδίνο έχει αποφασίσει να πουλήσει τα 10 αεροσκάφη της έκδοσης C-130J.

Δύο (2) έχουν αγοραστεί από το Μπαγκλαντές και δύο (2) από το Μπαχρέιν. Συνεπώς, σήμερα παραμένουν διαθέσιμα προς πώληση άλλα έξι (6) αεροσκάφη.

Comments

  1. Θα μας ενδιέφερε άραγε να αγοράσουμε αυτά που πουλάνε οι Αγγλοι;Δεν ξέρω αν είναι καταπονημένα αλλά και τα δικά μας τα εχουν τα χρόνια τους…

    1. Το τελευταίο βρετανικό C-130J παραδόθηκε το 2001, είναι δηλαδή αεροσκάφη τουλάχιστον 17 ετών. Σε κάθε περίπτωση είναι νεότερα από τα δικά μας. Το κόστος των έξι, με βάση το πρόγραμμα του Μπαγκλαντές είναι περίπου € 390 εκατομμύρια. Θα ήταν μια καλή προσθήκη που θα επέτρεπε την απόσυρση ισάριθμων ελληνικών C-130 που είναι μεγαλύτερης ηλικίας, αλλά όπως γνωρίζουμε όλοι αφενός δεν υπάρχουν χρήματα, αφετέρου υπάρχουν άλλες πιεστικότερες ανάγκες.

      1. Και ετσι προσπερναμε και αυτην την ευκαιρια αποκτησης ενος μοντελου με σαφως ανωτερες δυνατοτητες και εξοπλισμο απο τα δικα μας C-130 των σαραντα και ισως παραπανω ετων με ενα απολυτως καλοσυντηρημενο και συγxρονο υποδειγμα ενω απο τα δικα μας του αντιστοιχου τυπου ειναι ζητημα εαν πετουν τα τεσσερα και φυσικα ηδη θα επρεπε να εχει δρομολογηθει η αντικατασταση τους ..
        Εννοειται πως οι αερομεταφορες ουσιαστικα δεν υφιστανται καθως η κατασταση των C-27 δεν ειναι καλυτερη ενω οταν φθασουμε συντομα παλι στο σημειο μηδεν θα ψαχνουμε και δεν θα βρισκουμε μεταχειρισμενα J ως συνηθως ..Τετοιες ευκαιριες απλα δεν χανονται..
        Η δε αποκατασταση σοβαρου μερους των ικανοτητων μας με αναβαθμιση μαλιστα αυτων θα ηταν αμεση με την παραλαβη τους ..
        Τωρα ας κατσουμε να δουμε τι εχει απομεινει απο τον κανιβαλισμο και εαν και ποτε θα δοθουν κονδυλια για την αποκατασταση και σε ποσο διαστημα των μη ενεργων C-130.
        Μου κανει δε εντυπωση πως βγαλαμε και συμπερασμα για το κοστος ως προς τον τροπο πληρωμης χωρις να εχει προηγηθει καμια επαφη με την Βρετανικη πλευρα ..Δυνατοτητα σταδιακης εξοφλησης ανα ετος συζητηθηκε η αλλη διευκολυνση ?..Οχι ..
        Οποτε τα περι απαγορευτικου κοστους σαν συνολο δεν ειναι βεβαιο οτι θα ηταν ζητημα ..
        Αυτα περι πιεστικοτερων αναγκων που ομως ποτε δεν ικανοποιουνται εχουν καταντησει αλλοθι μη αγορας του οτιδηποτε ..
        Οι αερομεταφορες δεν ειναι πιεστικη αναγκη ?
        Παντα θα υπαρχει κατι πιεστικο αλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν χρηματα που για αλλους σκοπους και υπουργεια που ειχαν φετος αυξημενους προυπολογισμους βρισκονται η οτι δεν πρεπει να αγοραζουμε κατι πλην των ΄πιεστικων΄΄ αναγκων ειδικα οταν παρουσιαζεται καποια ευκαιρια .
        Διαθεση δεν υπαρχει για σοβαρη πολιτικη στην αμυνα ..

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *