Σε απάντηση σχετικής Ερώτησης, που κατέθεσε ο βουλευτής κ. Κυριάκος Βελόπουλος, του κόμματος «Ελληνική Λύση» με θέμα «Ο στόλος των μεταγωγικών γηράσκει-Έσπασε ο ρηναίος τροχός σε C-130», ο Υπουργός Εθνικής Αμύνης, Νίκος Παναγιωτόπουλος, αναφέρθηκε τόσο στα προγράμματα υποστήριξης των μεταφορικών αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ) που βρίσκονται σε εξέλιξη αυτή της στιγμή, όσο και στις μελλοντικές εξελίξεις επί του θέματος.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με όσα απάντησε ο Υπουργός Άμυνας, κατά την τρέχουσα χρονική περίοδο, η υποστήριξη των μεταφορικών αεροσκαφών της ΠΑ υλοποιείται μέσω της βασικής συμφωνίας μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ΕΑΒ για την εργοστασιακή συντήρηση των μέσων της ΠΑ, εκτός των C-27J και δύο (2) διακρατικών συμφωνιών (FMS Case GR-D-KIW και FMS Case GR-D-GAR) μεταξύ της Ελλάδας και των ΗΠΑ.

Η συμφωνία FMS Case GR-D-KIW αφορά στην προμήθεια υλικών κοινής διαμόρφωσης των μέσων της ΠΑ, με αυτά της Αμερικανικής Αεροπορίας, ενώ η συμφωνία FMS Case GR-D-GAR αφορά στην παροχή τεχνικής υποστήριξης στους κινητήρες των C-130 της ΠΑ, μέσω του προγράμματος International Engine Management Program (ΙΕΜΡ), τριετούς διάρκειας (2020-2023).

Σχετικά με τις ενέργειες που έχουν γίνει για τη βελτίωση της διαθεσιμότητας των C-130 και C-27, ο Νίκος Παναγιωτόπουλος απάντησε ότι έχουν εκδηλωθεί ενέργειες για την ενεργοποίηση μιας σειράς προγραμμάτων για την Εν Συνεχεία Υποστήριξη των C-130, τη συμμετοχή στο πρόγραμμα Technical Coordination Program (TCP), το οποίο αφορά στην παροχή τεχνικών πληροφοριών και υπηρεσιών για τη συντήρηση των C-130 και τη διενέργεια διεθνούς διαγωνισμού για την προμήθεια και επισκευή υλικών των ηλεκτρονικών συστημάτων των C-130.

Για τα C-27 απάντησε ότι σε εξέλιξη βρίσκεται ο διαγωνισμός Εν Συνεχεία Υποστήριξης των αεροσκαφών με αντικείμενο την προμήθεια υλικών και υπηρεσιών για την υποστήριξη τους, η εκτέλεση εργοστασιακής συντήρησης τεσσάρων (4) κινητήρων των συγκεκριμένων αεροσκαφών, μέσω του φορέα NSPA και ότι σε εξέλιξη βρίσκεται διεθνής διαγωνισμός για την προμήθεια και επισκευή κρίσιμων υλικών των C-27J.

Comments

  1. Τα μεγαλυτερα σκανδαλα στη χωρα δεν ειναι οι μιζες για νεους εξοπλισμους αλλα η εν συνεχεια λογιστικη υποστηριξη και αξιοποιηση των αγορασθεντων οπλικων συστηματων.

    Εχει δωσει ο ελληνικος λαος δισεκατομμυρια για αγορες που να καλυπτουν το κοστος των οπλικων συστηματων συν το επιπλεον κοστος των μιζων (δεν βαζουν οι εταιριες τις μιζες απο τον προυπολογισμο τους, απλα βαζουν καπελο στην τιμη), και στη συνεχεια τα οπλικα συστηματα απαξιωνονται και δεν αξιοποιουνται.

    Ειμαστε βαθια διεφθαρμενη χωρα. Οι εκλεγμενοι πολιτικοι στο Αμυνης, γενικοι γραμματεις ΚΑΙ η στρατιωτικη ηγεσια, εχουν ΟΛΟΙ ακριβως το ιδιο ηθος και αξιες. Το δε ηθος θυμιζει μαφια. Μ αρεσει που ο λεγομενος «πατριωτικος» χωρος συνηθως βγαζει λαδι τη στρατιωτικη ηγεσια και απλα κατηγορει τον εκαστοτε υπουργο.

    Τα δεκαδες δις που εχει ξοδεψει αυτη η χωρα για την αμυνα της, αν δεν ημασταν τριτοκοσμικοι στον τομεα των ενοπλων δυναμεων και της αμυνας, θα επρεπε να μας ειχαν δωσει ισχυρες για το μεγεθος μας ενοπλες δυναμεις. Ενοπλες δυναμεις που οπως λενε οι Αγγλοσαξωνες να ειναι ικανες «to punch above their weight».

    Αντιθετα, ψαχνουμε με το φαναρη του Διογενη να βρουμε συστηματα που λειτουργουν,

    1. Έτσι ακριβώς.

      Τι να τα κάνουν τα όπλα και τις διαθεσιμότητες των υπαρχόντων οπλικών συστημάτων αφού έχουν άλλα κατά νου.
      Θα ξεπουλάνε κομμάτι κομμάτι την Ελλάδα με «συμβιβασμούς» για να εξημερώσουν το «θηρίο» για λίγα χρόνια και οι εδώ ανίκανοι και ξενόδουλοι θα έχουν το κεφάλι τους ήσυχο για μερικά χρόνια να λεηλατούν τη χώρα με την ησυχία τους.
      Μετά από μερικά χρόνια το «θηρίο» (Τούρκοι) θα επιστρέφουν με νέες διεκδικήσεις και νέους «συμβιβασμούς» από την πλευρά της πολιτικής συμμορίας για να έχουν ξανά το κεφάλι τους ήσυχο και να λεηλατούν τη χώρα με την ησυχία τους.

      Αυτό θα συνεχίζετε για πάντα μέχρι η Ελλάδα να γίνει δορυφόρος της Τουρκίας.

      Σε πρόσφατη συνέντευξη του Ροζάκη (σύμβουλος του Μητσοτάκη και αυτός) και σε ερώτηση δημοσιογράφου (Κρήτη TV) γιατί δεν προχωράμε σε οριοθέτηση της ΑΟΖ με την Κύπρο η απάντηση του Ροζάκη ήταν πως μια τέτοια κίνηση θα φαινόταν στο διεθνή παράγοντα και στους συμμάχους μας ως μαξιμαλιστική!

      Τα ίδια υποστήριξε και ο Διακόπουλος (σύμβουλος του Μητσοτάκη και αυτός).

      Ενώ ας πούμε η Τουρκία που ζητάει τον ουρανό με τα άστρα δεν είναι μαξιμαλιστική για παράδειγμα και το μνημόνιο-έκτρωμα που υπέγραψε με τη Λιβύη δεν είναι εντελώς άκυρο και μαξιμαλιστικό.

      Η Ελληνική διπλωματία είναι για τα πανηγύρια όλα μέσον όλα ρουσφέτι όλα κόμμα όλα ημέτεροι.

      Τα ίδια παντού σε όλους τους τομείς.
      Πολιτικό προσωπικό εντελώς ξενόδουλο πλήρως ανίκανο και τσιράκια ντόπιων και ξένων συμφερόντων.

      Ο Ερντογάν δεν σπούδασε στο Χάρβαρντ με τα κλεμμένα λεφτά του μπαμπά ούτε και τον μεγάλωσαν νταντάδες ούτε από πολιτικό τζάκι προέρχεται ούτε του δώσανε το κόμμα επειδή είχε μπαμπά πρωθυπουργό.

      Ο Ερντογάν ξεκίνησε ως λούστρος στην Κωνσταντινούπολη!
      Αυτό που δεν έχει καταλάβει το εδώ ξενόδουλο πολιτικό προσωπικό (που είναι μια συμμορία) ή υποκρίνεται πως δεν καταλαβαίνει αυτά που είναι ευδιάκριτα ακόμα και σε εμάς τους απλούς πολίτες είναι πως η Τουρκία έχει βάλει στόχο να εξαφανίσει την Ελλάδα και τον Ελληνισμό.
      Και αυτό δεν θα γίνει άμεσα αλλά με βάθος χρόνου.
      Όταν η χώρα σου απειλείται με εδαφικό ακρωτηριασμό δεν κάνεις ολυμπιακούς αγώνες κόστους πολλών δις ευρώ και λεηλατώντας με τους ημέτερους.
      Δεν παίρνεις μίζες από κάθε προμήθεια και κάθε δημόσιο έργο,δεν δημιουργείς ένα κράτος-τέρας με κομματικούς στρατούς πετώντας στον κάλαθο δεκάδες δις ευρώ.
      Χτίζεις πανίσχυρες ΕΔ και μετά μιλάς αλλιώς.
      Και σήμερα το δειλό το ξενόδουλο και ανίκανο πολιτικό προσωπικό αφού θα είχε μαξιλάρι της ισχυρές ΕΔ θα προχωρούσε σε απευθείας οριοθέτηση με την Κύπρο και δεν θα προσπαθούσαν να βρούνε αστείες δικαιολογίες προκειμένου να μην προχωρήσουν τα αυτονόητα.

      Ούτε καν στην επέκταση των χωρικών υδάτων σε 12 μίλια δεν τολμάνε να κάνουν επειδή οι Τούρκοι απειλούν και αύριο αν οι Τούρκοι απειλούν πως αν δεν τους δώσουμε όλες τις Ελληνίδες να τις «γλεντήσουν» τι θα κάνουν δηλαδή;

      Η απορία μου είναι πως όλους αυτούς εδώ που παίρνουν αποφάσεις δεν τους ενδιαφέρει η υστεροφημία τους τόσο ξεδιάντροποι είναι που τους ενδιαφέρει μόνο πόσες μίζες θα πάρουν και πόσο θα αυξηθούν οι λογαριασμοί τους στην Ελβετία και αλλού;

      Και αν αυτοί είναι παλιάτσοι και γενίτσαροι υπάρχουν και άλλοι Έλληνες που και φιλότιμο έχουν και αξιοπρέπεια και δεν αντέχουν να βλέπουν αυτό το χάλι.

      1. Αγαπητέ φίλε,πολλά από αυτά που γράφεις,με βρίσκουν σύμφωνο.σε αυτή την χώρα όμως πάντα φταίνε οι άλλοι,οι πολιτικαντηδες,εμεις ,ως λαος,δεν έχουμε ευθύνες?η αγορα εχει γεμισει τουρκικα προιοντα,γιατι τα αγοραζουμε?ο κατοικος της ξανθης,της ροδου,της λεσβου,γιατι αγοραζει τα προιοντα αυτου που εξοπλιζεται για να του παρει το σπιτι του?όλοι αυτοί οι πολιτικοί που αναφέρεις ψηφίστηκαν από μας,πήραν 40,45%+,κάναν ο,τι γράφεις και ξαναπήραν 40,45%+ και θα ξαναπαιρνουν 40,45%+.γιατί?

        1. Ετσι ακριβώς. Βγάλαμε δυό τετραετίες σημίτη, όταν έχει γαμήσει τα Ιμια, υπογράφει με την τουρκία (Μαδρίτη) ότι έχει ζωτικά συμφέροντα στο Αιγαίο, ξεπουλά τον Οτσαλάν, και κάνει το μαλάκα στους S-300. Ο λαός όμως σε αφασία και με γυαλισμένο μάτι, παρακολουθεί χρηματιστήριο και τον ξαναψηφίζει πανηγυρικά.
          Ποιός φταίει?

        2. Το ψάρι βρωμάει πάντα από το κεφάλι.

          Σαφώς και υπάρχει και ευθύνη του λαού που κατά βάση ψηφίζει με υστεροβουλία και κομματικό φανατισμό δεν μπορούμε όμως να εξισώσουμε τις εγκληματικές ευθύνες αυτών που παίρνουν τις αποφάσεις και δεσμεύουν τη χώρα με την ψήφο ενός πολίτη.

          Το ότι ο νεοέλληνας ψηφίζει κατά βάση με υστεροβουλία και είναι πολιτικά ανώριμος είναι γεγονός,

        3. Θα ρωτησει καποιος χριστιανος τον ΥΠΕΘΑ σχετικα με το καραγκιοζιλικι των κατ εξακολούθηση είτε αναβολής ειτε ακυρωσης fos προγραμμάτων όπως το c27 τα NH90 κλπ? Και αν φταιει η νομοθεσια βενιζέλου γιατι δεν την αλλαξαν?? εκτος κ αν η φιλοσοφια εξ αρχης για τονομο ήταν να εμποδιζει να προχωρει το οτιδηποτε ελέω μη ύπαρξης χρημάτων ή μη βούλησης για παροχη πορων για την άμυνα κ η νομοθεσια ήταν απλα η εύκολη λύση για τη μη απόδοση ευθυνών για ενίσχυσή της.

  2. Τα μεταφορικά αεροσκάφη που υποτίθεται θα μεταφέρουν ενισχύσεις και εφόδια στα νησιά σε περίπτωση είτε θερμού επεισοδίου είτε πολέμου.

    Οι ενέργειες των ενεργειών και η ενέργεια της ενέργειας πιάσε το αυγό και κούρεψε το.

  3. Μονο για παρελασεις και επιδειξεις αγοράζονται όλα. Την κρισιμη ωρα θα παρουν διαταγή επιστρεψετε στην βαση.Ή δεν θα εχουν ανταλλακτικα ( επίτηδες ισως ) για να απογειωθουν.

  4. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει πλάνο.
    Λένε τώρα θα αντικαταστησουμε τα Stayer και τα Mercedes και δεν ρωτάνε τι ανάγκες υπάρχουν στην αστυνομία, το λιμενικό, το Εκαβ, η πυροσβεστική, τα ΜΜΜ ώστε να φτιάξουν κάποια οχήματα που να έχουν πχ κοινό κινητήρα ώστε να μην υπάρχει πολυτυπία και να δημιουργηθούν οικονομίες κλίμακας.
    Μεγαλύτερη γκάφα δε από τις παραγγελιες τόσων πολλών τύπων ελικόπτερων δεν έχει ξαναγίνει παγκόσμιως…

  5. Σχετικά με το θέμα των c130:η Ισπανία πουλάει 5kc130e(+5c130e),γιατί δεν ενδιαφέρεται κανείς για τα πολύτιμα αυτά εναέρια ανεφοδιαστικα,που τα 3 μπορούν να ανεφοδιασουν και ελικόπτερα?
    Ο χώρος επιχειρήσεων στην αν.μεσογειο, μας επιβάλει την απόκτηση τους,εμείς γιατί κοιμόμαστε???
    Γιατί χώρες της λατινικής Αμερικής ενδιαφέροντα και εμείς πετάμε χαρταετό ?

  6. Ο Φράγκος στο militaire έγραφε πως είναι επιχειρησιακά ..4 από 15 c130 και 1-2 από τα 8 c27j

    Οι γείτονες απειλούν και κλιμακώνουν

    Αυτός είναι χρόνο κυβέρνηση τι έκανε για να αποκαταστήσει ʼAΜΕΣΑ τις διαθεσιμότητες??

    Κάποιος πρέπει να του πει ότι με λογύδρια και επικοινωνιακό sano οι διαθεσιμότητες δεν αποκαθίστανται

    Εάν διαπιστωθεί ΠAΛΙ αδυναμία που θα οδηγήσει σε απεμπόληση κυριαρχiκων»δικαιωμάτων όπως σχεδιάζεται τότε είναι ΥΠΈΘΥΝΟΣ!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *