Η ευρωπαϊκή Airbus, κύρια ανάδοχος του ευρωπαϊκού προγράμματος Eurodrone ή MALE RPAS (Medium Altitude Long Endurance Remotely Piloted Aircraft System), ανακοίνωσε ότι επέλεξε τον κινητήρα Catalyst της Avio Aero, η οποία ανήκει στην αμερικανική General Electric. Στο πρόγραμμα Eurodrone συμμετέχουν η Ιταλία, η Γαλλία, η Γερμανία και η Ισπανία. Ο Jean-Brice Dumont, Προϊστάμενος του τμήματος Στρατιωτικών Αεροσκαφών της Airbus δήλωσε ότι ο κινητήρας Catalyst ήταν η καλύτερη λύση που βασίστηκε σε ανώτερες επιδόσεις, χαμηλό ρίσκο ανάπτυξης και τις μεγαλύτερες προοπτικές μελλοντικής ανάπτυξης. Η Avio Aero επιλέχθηκε έναντι της γαλλικής Safran η οποία προσέφερε τον κινητήρα Ardiden 3TP.
Ωστόσο, η επιλογή Airbus δέχθηκε κριτική καθώς επιλέχθηκε ένας κινητήρας αμερικανικών συμφερόντων για ένα κοινό ευρωπαϊκό πρόγραμμα που αναπτύσσεται και στο πλαίσιο της επεξάρτησης της Ευρώπης από τις ΗΠΑ. Επί αυτής της κριτικής ο Jean-Brice Dumont δήλωσε ότι ο Catalyst είναι ένας αξιόπιστος κινητήρας που αναπτύχθηκε και κατασκευάζεται στην Ευρώπη, ενώ έχει χαρακτηριστεί 100% ITAR (International Traffic in Arms Regulation), που σημαίνει ότι η Ευρώπη θα είναι ανεξάρτητη στην πώληση του Eurodrone στο εξωτερικό χωρίς την πιθανότητα μη-αποδέσμευσης. Το Eurodrone είναι ένα από τα σημαντικότερα κοινά ευρωπαϊκά προγράμματα, και θα προσφέρει στις ευρωπαϊκές χώρες στρατηγικές δυνατότητες.
Σχεδιάζεται ως πλατφόρμα πολλαπλού ρόλου (επιτήρησης, συλλογής πληροφοριών, αναγνώρισης και προσβολής στόχων εδάφους και θαλάσσης). Η πρώτη του πτήση αναμένεται το 2025 και η ένταξη του σε υπηρεσία το 2028. Η έναρξη του προγράμματος έγινε τον Μάιο του 2015 από τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία (η Ισπανία εντάχθηκε στο πρόγραμμα το 2017). Οι βεβαιωμένες παραγγελίες αφορούν σε 20 ολοκληρωμένα συστήματα με 60 μη-επανδρωμένα συστήματα, εκ των οποίων επτά συστήματα για τη Γερμανία, πέντε για την Ιταλία και από τέσσερα για τη Γαλλία και την Ισπανία. Το Eurodrone θα έχει ικανότητα μεταφοράς φορτίου βάρους 2.300 κιλών (μέγιστο βάρος απογείωσης 11.000 κιλά), μήκος 16 μέτρα και άνοιγμα φτερών 26 μέτρα. Θα ενσωματώνει δύο κινητήρες, θα επιτυγχάνει ταχύτητα πλεύσης 500 χιλιόμετρα την ώρα σε υψόμετρο 13.700 μέτρων.