Σε μια προσπάθεια να υπερτονίσει τα οικονομικά οφέλη του T-129 ATAK το Τουρκικό Υφυπουργείο Αμυντικής Βιομηχανίας (SSM) έδωσε στη δημοσιότητα πίνακα οικονομικής σύγκρισης ελαφρών-μεσαίων επιθετικών ελικοπτέρων, τα οποία βρίσκονται σε παραγωγή (Fly-Away τιμές). Έτσι, σύμφωνα με το SSM το T-129 ATAK κοστίζει $ 25 εκατομμύρια δολάρια, το αμερικανικό AH-1W Super Cobra $ 15 εκατομμύρια, το κινεζικό Ζ-10 $ 20 εκατομμύρια, το ευρωπαϊκό Tiger $ 27, το ιταλικό A-129 Mangusta, στο οποίο βασίστηκε η ανάπτυξη του T-129 ATAK, $ 20 εκατομμύρια και το Νοτιοαφρικανικό AH-2 Rooivalk $ 40 εκατομμύρια. Εντύπωση προκαλεί η απουσία τιμολόγησης του αμερικανικού AH-64 Apache, ίσως του ικανότερου επιθετικού ελικοπτέρου στον κόσμο.
Για την ιστορία να πούμε ότι το πολύπαθο πρόγραμμα ΑΤΑΚ , που ξεκίνησε τον Μάιο του 1997, δρομολογήθηκε δέκα χρόνια αργότερα, όταν ανακοινώθηκε η επιλογή του ιταλικού A-129. Συγκεκριμένα, το σχετικό συμβόλαιο, ύψους $ 2.956.000.000, για τη συμπαραγωγή 51 ελικοπτέρων υπογράφηκε το Σεπτέμβριο του 2007. Σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης από τα 50 επιχειρησιακά ελικόπτερα (το ένα θα παραμείνει πρωτότυπο δοκιμών), τα 30 ανήκουν στη διαμόρφωση T-129B1, η οποία ενσωματώνει σύστημα FLIR, ηλεκτρονικό υπολογιστή αποστολής και σύστημα αυτοπροστασίας εγχώριας ανάπτυξης και το σύστημα επί κάσκας Top Owl της Thales. Τα υπόλοιπα 20 ελικόπτερα ανήκουν στη διαμόρφωση T-129B2, η οποία ενσωματώνει ότι και η έκδοση T-129Β1, με τη διαφορά ότι το Top Owl έχει αντικατασταθεί από το AVCI της Aselsan. Επίσης μπορούν να εξοπλιστούν με τα αντιαρματικά βλήματα εγχώριας ανάπτυξης και κατασκευής UMTAS της Rokestan και τις ρουκέτες Cirit, επίσης της Rokestan (σε ύστερο χρόνο τα T-129B1 θα αναβαθμιστούν στο επίπεδο T-129B2). Η παρθενική πτήση του T-129 ATAK έγινε το Σεπτέμβριο του 2009.
Στο μεταξύ, το Νοέμβριο του 2010, για την κάλυψη επειγουσών επιχειρησιακών αναγκών, η Τουρκία αγόρασε, έναντι € 150.000.000, εννέα ελικόπτερα T-129A EDH, τα οποία συναρμολογήθηκαν στην Τουρκία. Τα πρώτα τέσσερα T-129A EDH έπρεπε να παραδοθούν τον Ιούνιο του 2013, αλλά λόγω τεχνικών προβλημάτων παραδόθηκαν τον Απρίλιο του 2014 (τα τελευταία T-129A EDH παραδόθηκαν τον Αύγουστο του 2015). Οι παραδόσεις των πρώτων τριών T-129B1 πραγματοποιήθηκαν στα τέλη του 2015, ενώ σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα οι παραδόσεων του συνόλου των 50 T-129 θα ολοκληρωθούν το 2019.