Η γαλλική Mauric ανακοίνωσε ότι υπέγραψε σύμβαση με τη γαλλική Γενική Διεύθυνση Θαλάσσιων Υποθέσεων, Αλιείας και Θαλάσσιου Περιβάλλοντος (DGAMPA) για τη σχεδίαση και ναυπήγηση νέων περιπολικών ανοιχτής θαλάσσης (στο πρόγραμμα συμμετέχει και η SOCARENAM). Το πλέον καινοτόμο χαρακτηριστικό των πλοίων είναι ο συνδυασμός υβριδικού συστήματος πρόωσης με υποβοήθηση ανέμου, με στόχο να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου και η μόλυνση του περιβάλλοντος. Το υβριδικό σύστημα πρόωσης αποτελείται από πετρελαιοκινητήρες και ηλεκτροκινητήρες. Επιπλέον, το σκάφος θα έχει υψηλό βαθμό μόνωσης και φωτοβολταϊκά πάνελ για την παραγωγή ενέργειας, η οποία θα καταναλώνεται από τα συστήματα του σκάφους, εκτός της πρόωσης. Το σκάφος θα έχει μήκος 54 μέτρα και εμβέλεια 3.600 ναυτικά μίλια (6.670 χιλιόμετρα) ή 12 ημέρες συνεχόμενης παρουσίας στη θάλασσα, με ταχύτητα πλεύσης του 12 κόμβους (22 χιλιόμετρα την ώρα). Η μέγιστη ταχύτητα πλεύσης θα είναι οι 17 κόμβοι (31 χιλιόμετρα την ώρα). Οι απαιτήσεις επάνδρωσης θα είναι περί τα 20 άτομα.