Η Ολλανδία ανακοίνωσε ότι απέσυρε το ενδέκατο και τελευταίο μεταφορικό ελικόπτερο CH-47D Chinook. Η απόσυρση των ελικοπτέρων έγινε στο πλαίσιο ευρύτερης αναδιοργάνωσης. Για τον στόλο των CH-47 Chinook που διαθέτει, η Ολλανδία αποφάσισε και προχώρησε στην απόκτηση 14 νέων CH-47F Chinook, τα οποία μαζί με έξι υπάρχοντα CH-47F, τα οποία θα αναβαθμιστούν στο ίδιο επίπεδο, θα δημιουργήσουν μια δύναμη 20 ελικοπτέρων. Τα 11 CH-47D Chinook αποφασίστηκε να αποσυρθούν, όπως και έγινε. Στις αρχές του 1993 η Ολλανδία συμφώνησε με τον Καναδά για την απόκτηση επτά καναδέζικων CH-47C (σε υπηρεσία από το 1974).
Το Δεκέμβριο του 1993 η συμφωνία επεκτάθηκε στα 13 ελικόπτερα, εκ των οποίων τα επτά μεταχειρισμένα της αρχικής συμφωνίας (CH-47C) και έξι νέας κατασκευής (CH-47D). Στη συμφωνία υπήρχε πρόβλεψη για την αναβάθμιση των CH-47C στο επίπεδο CH-47D. Οι παραδόσεις των επτά μεταχειρισμένων, αλλά αναβαθμισμένων, πρώην καναδέζικων CH-47D παραδόθηκαν το διάστημα Αύγουστος 1995-Φεβρουάριος 1996. Τα έξι νέα ελικόπτερα παραδόθηκαν το 1998. Στο σύνολο τους τα ελικόπτερα ενσωματώνουν ψηφιακό πιλοτήριο, ψηφιακό σύστημα ελέγχου κινητήρων, ραντάρ καιρού, νέα συστήματα επικοινωνιών, ενώ παραδόθηκαν σε κατάσταση «0 ώρες πτήσης».
Από τα 13 ελικόπτερα, δύο έχουν χαθεί σε δυστυχήματα, το 2005 (ήταν από την παρτίδα των ελικοπτέρων νέας κατασκευής), ενώ τα πρώην καναδέζικα CH-47 αντιμετωπίζουν ζήτημα κόπωσης, γι’ αυτό και αποφασίστηκε η απόσυρση-αντικατάσταση τους, λόγω της εκτεταμένης τους χρήσης στα Βαλκάνια (Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Κόσσοβο, Αλβανία), το Ιράκ, στην Ερυθραία, το Αφγανιστάν.