Σύμφωνα με δημοσίευμα της ιστοσελίδας «The Drive» η αμερικανική Northrop Grumman αναπτύσσει μια νέα έκδοση του βλήματος AGM-88G AARGM-ER (Advanced Anti-radiation Guided Missile-Extended Range) για προσβολές κατά στόχων επιφανείας και εδάφους (AReS : Advanced Reactive Strike Missile). Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται από το Αμερικανικό Ναυτικό και αντλεί τεχνολογίες από το SiAW (Stand-in Attack Weapon) της Αμερικανικής Αεροπορίας. Το νέο βλήμα θα εκτοξεύεται από κάνιστρο ή από χερσαία πλατφόρμα, σε αντίθεση με τα AGM-88G τα οποία προορίζονται για χρήση από τα F/A-18E/F Super Hornet, E/A-18G Growler και F-35. Πολλές λεπτομέρειες για τις επιδόσεις του νέου βλήματος δεν είναι γνωστές.
Πάντως, η Northrop Grumman αναφέρει ότι θα είναι υπερηχητικό βλήμα και ότι το μέγιστο βεληνεκές θα είναι κατά πολύ μεγαλύτερο του AGM-88E, από το οποίο αναπτύχθηκε η έκδοση AGM-88G. Να σημειωθεί ότι το AGM-88E επιτυγχάνει μέγιστο βεληνεκές περί τα 150 χιλιόμετρα και μέγιστη ταχύτητα Mach 2. Σύμφωνα με το «The Drive», το οποίο επικαλείται μπροσούρα του βλήματος, το AReS θα έχει «μέγιστο βεληνεκές μεγαλύτερο του βεληνεκούς των εχθρικών βλημάτων cruise και αντιαεροπορικών συστημάτων», που σημαίνει μέγιστο βεληνεκές εκατοντάδων χιλιομέτρων. Για το σύστημα πρόωσης η μπροσούρα αναφέρει αξιοποίηση υφιστάμενων προωθητών, όπως ο Mk.72 των βλημάτων SM-3 και SM-6 ή ο Mk.135 των Tomahawk.
Επίσης, η Northrop Grumman αναφέρει ότι το AReS θα ενσωματώνει «προηγμένο ερευνητή πολλαπλών λειτουργιών» με αμφίδρομο σύστημα ζεύξης δεδομένων για ενημέρωση δεδομένων εν πτήση και αυξημένη ακρίβεια ή για αλλαγή στόχου. Επίσης, τα βλήματα θα έχουν τη δυνατότητα συνεργατικής εμπλοκής (Cooperative Weapon Engagement), δηλαδή δυνατότητα εκτόξευσης του βλήματος, χωρίς ο φορέας να «βλέπει» το στόχο, με τις πληροφορίες για το στόχο να είναι διαθέσιμες από άλλες φίλιες πλατφόρμες. Έτσι, πολλά βλήματα θα μπορούν να προσβάλλουν έναν ή περισσότερους στόχους ταυτόχρονα ή με μικρή χρονική διαφορά. Τέλος, σύμφωνα με την μπροσούρα της Northrop Grumman στόχος είναι η ενσωμάτωση έξι βλημάτων σε τυπικό εμπορευματοκιβώτιο 40 ποδών.