Σύμφωνα με δημοσίευμα της αμυντικής ιστοσελίδας «MarineTimes» η πρώτη έκθεση-επιθεώρηση των Αμερικανών Πεζοναυτών για το νέο αμφίβιο τεθωρακισμένο όχημα ACV (Amphibious Combat Vehicle), το οποίο θα αντικαταστήσει τα AAV-7, αναφέρει σειρά αστοχιών όπως άβολα καθίσματα, υψηλότερο αριθμό αστοχιών σε σχέση με την απαίτηση και περιορισμένο εσωτερικό χώρα, ο οποίος επιβαρύνει χρονικά τη διαδικασία επείγουσας εγκατάλειψης του οχήματος. Τα συμπεράσματα αυτά προέκυψαν κατά τις πρώτες επιχειρησιακές αξιολογήσεις του οχήματος από τους Αμερικανούς Πεζοναύτες, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν το διάστημα Ιούνιος-Σεπτέμβριος 2020, σε επίπεδο Διμοιρίας και σε 13 διαφορετικές αποστολές.

Σύμφωνα με την έκθεση το ACV ολοκλήρωσε με επιτυχία 12 αποστολές με το βελτιωμένο σύστημα όρασης να καταγράφει εξαιρετική ορατότητα. Επίσης, ο τηλεχειριζόμενος πύργος με πολυβόλο M2 των 12,7 χιλιοστών κατέγραψε επιτυχημένες βολές στο εξαιρετικό ποσοστό του 91%, όταν το όχημα ήταν στάσιμο, και 97% όταν το όχημα ήταν σε κίνηση. Ωστόσο, ο τηλεχειριζόμενος πύργος παρουσίασε υψηλό χρόνο μεταξύ βλαβών (MTBF : Mean Time Between Failures), στο επίπεδο των 39 ωρών, ενώ η σχετική απαίτηση είναι για 69 ώρες MTBF. Μια άλλη αστοχία που καταγράφηκε είναι η συμπεριφορά των ελαστικών σε περιβάλλον ερήμου, όπου τα ξεφουσκωμένα ελαστικά καθυστέρησαν αποστολή για 2 ώρες, ενώ η περισυλλογή του αποδείχθηκε χρονοβόρα και δύσκολη.

Τα καθίσματα του οχήματος αποδείχθηκαν μη-εργονομικά ειδικά στην περίπτωση που  πεζοναύτης φορούσε αλεξίσφαιρη επένδυση. Αυτό είχε ως συνέπεια την πρόωρη κόπωση των Πεζοναυτών, ιδιαίτερα σε μεγάλες αποστάσεις. Επίσης, η συνολική εργονομία της καμπίνας αποδείχθηκε ότι δυσκολεύει την ταχεία εγκατάλειψη του οχήματος, σε επείγουσα περίπτωση, από τους 16 πεζοναύτες. Ο λόγος είναι η τοποθέτηση τόσων πολλών καθισμάτων εντός του οχήματος. Το ACV μπορεί να μεταφέρει 16 συνολικά Πεζοναύτες, εκ των οποίων τρείς είναι το πλήρωμα του οχήματος.