Στις 7 Ιουλίου, στη διάρκεια συνέντευξης τύπου, ο Διευθύνων Σύμβουλος της BrahMos Aerospace, Sudhir Mishra, αναφέρθηκε στα προγράμματα ανάπτυξης νέων εκδόσεων του βλήματα BrahMos που «τρέχουν» αυτή τη στιγμή. Μεταξύ άλλων είπε ότι μια έκδοση κάθετης εκτόξευσης, για χρήση σε ορεινά εδάφη και κατά αεροπλανοφόρων θα είναι έτοιμες σύντομα, ενώ μια ελαφρύτερη έκδοση για χρήση από ελαφρύτερα μαχητικά αεροσκάφη, όπως τα MiG-29 και τα Tejas LCA, ήδη βρίσκεται σε φάση σχεδίασης (σήμερα μόνο τα Su-30MKI μπορούν να φέρουν BrahMos, λόγω βάρους του βλήματος).

«Πρόσφατα, επιδείξαμε την ικανότητα κάθετης προσβολής του BrahMos. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά στόχων κρυμμένων σε ορεινές περιοχές, ιδιαίτερα κατά οχυρώσεων, αλλά και κατά αεροπλανοφόρων. Ενώ η Κίνα χρησιμοποιεί πυρηνικά βλήματα DF-21 κατά αεροπλανοφόρων, εμείς θα έχουμε συμβατικά βλήματα. Το BrahMos προσφέρει τεράστιες δυνατότητες και προοπτικές» δήλωσε ο Mishra.

Ωστόσο η Ινδία επενδύει και στη βελτίωση της ακρίβειας. Το αρχικό βλήμα είχε πιθανότητα κυκλικού σφάλματος (CEP) 30 μέτρα στο μέγιστο βεληνεκές, ενώ πλέον η τιμή CEP έχει μειωθεί στα 10 μέτρα στο μέγιστο βεληνεκές. Στόχος είναι η μείωση του CEP στο ένα μέτρο. Σε εξέλιξη βρίσκεται επίσης και η προσπάθεια αύξησης του μέγιστου βεληνεκούς από τα 290 χιλιόμετρα στα 415 και παραπάνω (σε ύστερο χρόνο).