Στη Γαλλική πρωτεύουσα θα βρεθεί ο ΥΕΘΑ Νίκος Παναγιωτόπουλος με αντικείμενο συζήτησης την απόκτηση των δύο φρεγατών Belharra. Οι Γάλλοι πιέζουν ώστε η σύμβαση να υπογραφθεί προ της εκπνοής του 2019 ενώ η ελληνική πολιτική ηγεσία έχει κατασταλάξει στην επιλογή του συγκεκριμένου πλοίου. Οι επαφές του Έλληνα ΥΕΘΑ θα περιλαμβάνουν συνάντηση με υψηλόβαθμα στελέχη της Γαλλικής Διεύθυνσης Εξοπλισμών (DGA) καθώς και της κατασκευάστριας εταιρείας Naval Group.

Σύμφωνα με τα τελευταία νεότερα το κόστος για δύο πλοία θα κυμανθεί στα 1,2 δις ευρώ άνευ όπλων. Στη συνάντηση του Έλληνα ΥΕΘΑ θα τεθεί και το ζήτημα της Σύμβασης Τεχνικής Υποστήριξης του Στόλου των Γαλλικών αεροσκαφών καθώς και των όπλων τους.

Εκτός από τα Mirage-2000 και Belh@rra, ο Νίκος Παναγιωτόπουλος αναφέρθηκε και στο θέμα της θητείας, αλλά και το μέλλον της αμυντικής μας βιομηχανίας και ειδικότερα της ΕΑΒ. Συγκεκριμένα:

Για τη θητεία: Είπε ότι δεν θα υπάρξει αύξηση της θητείας και ότι στα τέλη του έτους θα προχωρήσουν, προς υλοποίηση, οι αποφάσεις για τη νέα δομή δυνάμεων. Είπε επίσης ότι θα υπάρξει ποιοτική αναβάθμιση της θητείας, καθώς οι υπηρετούντες θα μπορούν να αποκτήσουν πιστοποιημένες δεξιότητες στην πληροφορική, τον χειρισμού μηχανημάτων κ.ά.

Για την αμυντική βιομηχανία: Είπε ότι πρώτος στόχος είναι η αναβάθμιση της ΕΑΒ, στο πλαίσιο του προγράμματος αναβάθμισης των F-16, έτσι ώστε να μπορέσει, στο μέλλον, να αναλάβει και άλλα προγράμματα.

Comments

  1. Ποιες Belharra? Που θα πάρουμε το 2026 εάν όλα πανε καλώς?

    Χρειαζόμαστε σε βάθος 10ετίας μέχρι το 2030 γύρω στις 8 GOWIND.

    Ας φτιάξουμε μια GOWIND HELLENIQUE με CAPTAS, NSM, STRALES, RAM, ASTER 30 και νέο ραντάρ βασισμένο στο SEA FIRE ή κάτι ανωτερο και ας πάρουμε 4 + 4. Ετοιμοπαράδοτες είναι…

    Αυτά από εμένα

    General Lee

  2. Αφήστε στην άκρη τα πλοία του 2025 και τρέξτε, τρέξτε, τρέξτε για μτχ μονάδες επιφανείας που θα ενταχθούν μέσα στο 2020 και για τορπίλες. Ο εχθρός είναι ήδη προ των πυλών.

  3. Ωραίο το κερασάκι στην τούρτα αλλά την τούρτα πότε θα τη φτιάξουμε; Είναι η καλύτερη επιλογή να έχουμε δύο πλοία με τρομερές ικανότητες με τα συστήματα που έχουν για συλλογή πληροφοριών και λήψη αποφάσεων.
    Πρέπει ωστόσο να αγοράσουμε μεταχειρισμένα πλοία για να συνεργαστουν με αυτά τα 2 πλοία και όχι με πλοία 45 ετών που είναι για μουσείο.

  4. ΙΕΚ Ελληνικος Στρατος… Αντι να τους μαθουν να πολεμουνε, θα τους μαθουν Αγγλικα. Δεν υπαρχουν λογια για την κατάντια του στρατου…. ολοενα και πιο χαμηλα.

  5. Ας κοιτάξουν τι θα κάνουν με τις ΜΕΚΟ και τις νεες τορπίλες και ας αφήσουν τα υπόλοιπα.
    Σε αυτή την χώρα η παράνοια περισσεύει. Από την μία δεν υπάρχουν χρήματα, από την άλλη πάμε λύσεις πανάκριβες και το ΠΝ οδηγείτε σε συρρίκνωση και τεχνολογική απαξίωση μιας και δύο κούκοι δεν φέρνουν την άνοιξη.

  6. αυτο τ σχολιο ειναι η ουσια το 2020 πρπει να ειναι ετος προμηθειων……………. 2 αντιτορπιλικα απο usa η δυο φρεγατες απο αυστραλια οπως οπως η ολλανδικε ς πιο ακριβες,,, ΤΟΜΑ απο σερβια .. 120 συνολο .. τορπιλε ς εχτες,,,,αμεσα οι standart ενα επιπλεον falanx ……… φορτηγα αμεσα.. atacms 40 χιλιομετρων

  7. Mιας και χαζευα τα χαρακτηριστηκα του ρανταρ της gowind και βλεποντας το χαρτη κανοντας κυκλακια ( ω ναι!) στο google earth για να δω αποστασεις, περιμετρο και διαμετρο απο βορειο αιγαιο ενας αριθμος που προκυπτει ειναι περιπου 124χμ περιμετρος, τουτεστην το ρανταρ SMART-S Mk.2 (https://www.thalesgroup.com/sites/default/files/database/d7/asset/document/Datasheet%20Smart_Smk2_DS152_10_12_HR.pdf ) υπερκαλυπτει καποια πραγματα στο θεμα της εμβελειας, αρα και βασικα το αιγαιο.Επειδη ο mica vl που φερουν οι gowind ειναι ανεπαρκεις ( 20χμ ) και μπορουν να τοποθετηθουν οι essm ( εναντι 50χμ ) γιατι δε το κοιταζει το ΠΝ μιας και μπορει να χρησιμοποιηθουν τα αποθεματα που εχει απο τις S. Κατι το οποιο δε γνωριζω, οι υπαρχοντες S μπορουν να κανουν μεχρι δυο εκτοξευσεις essm, με το ρανταρ SMART-S Mk.2 μεχρι ποσα βληματα μπορουν να εκτοξευτουν ταυτοχρονα (συγκεκριμενα essm) ;

  8. Οι S δεν φέρουν ESSM αλλα μονο RIM7M/P Sea Sparrow

    ESSM φέρουν οι MEKO και έχουμε αρκετούς(<70) για μια 1 φόρτωση τους (4*16=64)

    Το SMART-S έχει ισχυρή τουρκικη συμμετοχη(ASSELSAN) και δεν πρέπει να μας απασχολεί αφού είναι και κάποιας ηλικίας

    Βγαίνουν επίσης και οι ESSM II που έχουν active radar

    Για πόσες ταυτόχρονες εμπλοκές μπορεί να υποστηρίξει τοSMART-S θέλει λίγο ψάξιμο

    1. Από μια γρηγορη ερευνα που έκανα καταλήγω στο συμπέρασμα πως το smart -s mk2 δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κατευθύνει ESSMs

      Δεν έχει missile uplink capability

      http://www.thales7seas.com/html5/products/462/01_LSI_Overview_HR.pdf

      Απαιτείται η ύπραξη ξεχωριστών target illuminators

      Όλα τα πλοία που το φέρουν έχουν target illuminators και οποτε ο αριθμός ταυτόχρονων εμπλοκών εξαρτάται από τον αριθμό των targ ill που έχουν

      http://navyrecognition.com/index.php?view=article&id=750

      Οι S μπορούν να πλήξουν με RIM7 μονο 1 στόχο τη φορα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *