H Navantia UK ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε η διαδικασία ναυπήγησης (κοπή ελάσματος) του νέου Πλοίου Γενικής Υποστήριξης (ΠΓΥ), RFA «Resurgent», του Βρετανικού Ναυτικού (πρόγραμμα FSSS : Fleet Solid Support Ship). H Μεγάλη Βρετανία έχει υπογράψει σύμβαση ύψους £ 1,6 δισεκατομμυρίων, για τη ναυπήγηση τριών νέων ΠΓΥ. Σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό, τα πλοία θα πρέπει να παραδοθούν στο Βρετανικό Ναυτικό την περίοδο 2028-2032, με το πρώτο πλοίο να χαρακτηρίζεται επιχειρησιακό το 2031. Το πρόγραμμα FSSS ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2015, με στόχο την απόκτηση νέων ΠΓΥ για την αντικατάσταση των ΠΓΥ κλάσης «Fort Victoria» και «Fort Rosalie», η παλαιότητα των οποίων είχε αρχίσει να επιβαρύνει σημαντική το κόστος υποστήριξης τους.

Τον Νοέμβριο του 2018 επιλέχθηκε η λίστα των διεκδικητών του προγράμματος: Μια βρετανική κοινοπραξία (Babcock, BAE Systems, Cammell Laird και Rolls-Royce), η ιταλική Fincantieri, η ισπανική Navantia, η ιαπωνική Japan Marine United και η νοτιοκορεατική Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering. Λίγο αργότερα, η Fincantieri και η Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering αποσύρθηκαν από τον διαγωνισμό, αλλά η Fincantieri επανήλθε στη διεκδίκηση του προγράμματος. Ωστόσο, ο διαγωνισμός «πάγωσε» στις 5 Νοεμβρίου του 2019 προκειμένου να βρεθεί η καταλληλότερη και οικονομικότερη λύση, όπως ανέφερε η σχετική ανακοίνωση του βρετανικού Υπουργείου Άμυνας. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε εκ νέου τον Μάιο του 2021 με τη συμμετοχή διεθνών κοινοπραξιών, υπό την ηγεσία όμως βρετανικών εταιριών.

Τον Σεπτέμβριο του 2021 ανακοινώθηκαν ότι τέσσερις κοινοπραξίες διεκδικούν το πρόγραμμα. Οι κοινοπραξίες αυτές ήταν: Η Larsen & Toubro, με συμμετοχή της βρετανικής Leidos Innovations), η βρετανική Serco με την ολλανδική Damen, η Team Resolute (Harland & Wolff, BMT και Navantia UK) και η Team UK (BAE Systems και Babcock). Τον Νοέμβριο του 2022 ανακοινώθηκε ότι το πρόγραμμα κέρδισε τελικά η κοινοπραξία Team Resolute, ενώ τον Ιανουάριο του 2023 υπογράφηκε η σχετική σύμβαση. Τα ΠΓΥ του προγράμματος FSSS θα έχουν μήκος 216 μέτρα, πλάτος 34,5 μέτρα και εκτόπισμα 39.000 με πλήρη φόρτο. Το σύστημα πρόωσης θα είναι κατηγορίας CODELOD (Combined Diesel Electric or Diesel) και θα πρέπει να επιτυγχάνουν μέγιστη ταχύτητα τουλάχιστον 19 κόμβων (35 χιλιόμετρα την ώρα).

Τα πλοία θα έχουν πλευρικές θύρες ανάπτυξης και περισυλλογής ταχύπλοων σκαφών, για χρήση από Ειδικές Δυνάμεις, ή μη-επανδρωμένα σκάφη (επιφανείας και υποβρύχια). Τα πλοία θα πρέπει να έχουν χώρο φόρτου εμβαδού 9.000 τετραγωνικών μέτρων ή ικανότητα μεταφοράς έως και 25 εμπορευματοκιβώτια, εκτός των μεταφερόμενων υγρών εφοδίων (καύσιμα, λιπαντικά και πόσιμο νερό). Οι απαιτήσεις επάνδρωσης θα είναι περί τα 101 άτομα με ικανότητα φιλοξενίας 57-78 επιπλέον ατόμων ως πλήρωμα ή μάχιμους (Πεζοναύτες ή Ειδικές Δυνάμεις). Ο οπλισμός τους θα αποτελείται από δύο πυροβόλα των 30 χιλιοστών και δύο συστήματα εγγύς άμυνας τύπου Phalanx (20 χιλιοστών). Το ελικοδρόμιο των πλοίων θα μπορεί να υποστηρίξει τη χρήση δύο ελικοπτέρων κατηγορίας AW-101 Merlin, συν ένα UAV κάθετης απογείωσης και προσγείωσης, ή ένα ελικόπτερο κατηγορίας CH-47 Chinook.