Το Γερμανικό Ναυτικό ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε τη ναυπήγηση της πέμπτης κορβέτας κλάσης «Braunschweig» της δεύτερης παρτίδας και δέκατης συνολικά. Πρόκειται για την κορβέτα F-269 «Lübeck», η οποία αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία το 2025. Η πρώτη κορβέτα (F-265 «Köln») άρχισε να ναυπηγείται τον Απρίλιο του 2019, καθελκύστηκε τον Οκτώβριο του 2020 και αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία το 2023. Η F-266 «Emden» άρχισε να ναυπηγείται τον Ιανουάριο του 2020, η F-267 «Karlsruhe» τον Οκτώβριο του 2020 και η F-268 «Augsburg» τον Ιούλιο του 2021.
Το σύνολο των πέντε κορβετών αναμένεται να έχει ενταχθεί σε υπηρεσία έως το 2025. Οι πρώτες πέντε κορβέτες εντάχθηκαν σε υπηρεσία το 2008 (δύο πλοία) και το 2013 (τρία πλοία). Οι «Braunschweig» έχουν υψηλό βαθμό αυτοματοποίησης έτσι ώστε να υπάρξει ο καλύτερος δυνατός έλεγχος των οπλικών και ηλεκτρονικών συστημάτων και η μείωση των απαιτήσεων επάνδρωσης. Τα πλοία μπορούν να εκτελέσουν ανθυποβρυχιακές αποστολές και προσβολές στόχων επιφανείας, αποστολές ηλεκτρονικούς πολέμου, θαλάσσιας επιτήρησης, επιχειρήσεις σε παράκτιο περιβάλλον, υποστήριξη ειδικών επιχειρήσεων και προσβολή στόχων εδάφους.
Το μήκος τους είναι 89,12 μέτρα, το πλάτος 13,28 μέτρα και το βύθισμα 3,4 μέτρα. Έχουν εκτόπισμα 1.840 τόνους και επιτυγχάνουν μέγιστη ταχύτητα άνω των 26 κόμβων (48 χιλιόμετρα την ώρα). Οι απαιτήσεις επάνδρωσης είναι 65 άτομα. Ο οπλισμός τους αποτελείται από ένα κύριο πυροβόλο των 76/62 χιλιοστών, έξι βλήματα κατά πλοίων RBS-15 Mk.3, δύο RAM και δύο πυροβόλα γενικής χρήσης των 27 χιλιοστών. Επίσης έχουν ικανότητα ναρκοθέτησης και φιλοξενίας ελικοπτέρου ή δύο UAV. Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός τους περιλαμβάνει δύο ραντάρ πλοήγησης, ραντάρ TRS-3D, ηλεκτροπτικό σύστημα MIRADOR, σύστημα ηλεκτρονικών μέσων υποστήριξης και ηλεκτρονικών αντιμέτρων UL-5000K, Link-11 και Link-16 και δύο συστήματα αυτοπροστασίας MASS.