Η Airbus ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε τη διαδικασία αναβάθμιση των 20 ελικοπτέρων H-145M της Ουγγαρίας με τους σταθμούς ανάρτησης οπλισμού HForce. Το HForce είναι ένα καινοτόμο ολοκληρωμένο σύστημα μάχης, σπονδυλωτό έτσι ώστε η τελική του διαμόρφωση να συνάδει πλήρως με τις εκάστοτε επιχειρησιακές ανάγκες. Αναπτύχθηκε για τον εξοπλισμό των ελικοπτέρων H-125M, H-145M και H-225M σε ρόλο ένοπλης αναγνώρισης, συνοδείας και παροχής πυρών υποστήριξης στο Πεζικό και στις Ειδικές Δυνάμεις.

Το HForce μπορεί να ενσωματώσει σειρά όπλων όπως το ατρακτίδιο πυροβόλου HMP-400 (ένα πυροβόλο των 12,7 χιλιοστών) της βελγικής FN Herstal, τις μη-κατευθυνόμενες ρουκέτες FZ-231 και τις κατευθυνόμενες ρουκέτες FZ-275 (12 ρουκέτες των 70 χιλιοστών) της Thales, το ατρακτίδιο πυροβόλου NC-621 (ένα πυροβόλο Μ-621 των 20 χιλιοστών) της Nexter, το ηλεκτροπτικό σύστημα στόχευσης MX-15D της L3 Wescam και το σύστημα απεικόνισης επί κράνους Scorpion της Thales.

Το H-145M είναι ένα ελαφρύ, ιδιαίτερα αθόρυβο, ελικόπτερο, το οποίο βρίσκεται σε υπηρεσία σε πάνω από 15 χώρες (πολιτική και στρατιωτική χρήση). Ενσωματώνει κινητήρες Safran Arriel 2E, σύστημα FADEC και ψηφιακό πιλοτήριο Helionix. Το μέγιστο βάρος απογείωσης του είναι 3,7 τόνοι και μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλούς διαφορετικούς ρόλους. Τα ουγγρικά ελικόπτερα θα φέρουν σύστημα ταχείας καταρρίχησης, κάμερα παρατήρησης, εξοπλισμός υποστήριξης πυρών, επιπλέον βαλλιστική προστασίας και σύστημα ηλεκτρονικών αντιμέτρων.

Comments

  1. Εξαιρετικό ελικόπτερο για αντικατάσταση των Χιουι.

    Είναι απίστευτη σπατάλη να σηκώνεται ολοκληρο Σινουκ, για να μεταβαινει σε νησια ο καθε ΑΣΔΕΝάρχης και (υφ)υπουργός για τις στημένες επιθεωρήσεις- κατανάλωση συναγρίδων. Χρειαζομαστε ενα απλο αεροταξι και για τα ΕΣ, ΠΝ, ΠΑ. Δηλαδή όταν πάει ενας εκ των 4 αντιναυαρχων ή 11 υποναυαρχων στη Σούδα, πρέπει να σηκωνεται υπερπολυτιμο (και ακριβο) Aegean Hawk; Ή ακομα χειρότερα, να δανείζονται οι ναυταίοι Σινουκ για να πάνε στην Κρητη ;

    Ειδικα εαν μπορει να αξιοποιηθει σε περιπτωση πολεμου σε περιοχες που θα διατρεχει μικρο κινδυνο, ακομα καλύτερα.

    1. Εξαιρετικό και ίσως πιο εύχρηστο για μεταφορές ως αντικατάσταση των παλιών Huey είναι και το ΜΗ-139 που έχει σημειώσει αρκετές επιτυχίες ενώ Πουλιέται σε λογική τιμή σε σύγκριση με τα μεγαλύτερα ΝΗ90 η τα S-70 που είναι πλέον επίσης πανάκριβα.

    1. phormio

      Μόστρα με ένα «φτωχό» Η145 δεν γίνεται στην Ελλάδα, αλλιώς θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν και ένα απο τα άοπλα ΟΗ-58 που παρέλαβαν για αυτό τον σκοπό.

      1. Βασικα αυτο που χρειαζεται (αυτο εχω καταλαβει) μνημονια εις στη νιοστη και πολεμος 3 – 4 χρονων για να αλλαξουν μυαλα και νοοτροπιες, δε βλεπω κατι αλλο πλεον. Μια για ενα πλοιο διοικησης, για mmsc, μη ακαταλληλων οπλικων συστηματων και μεσων, και αλλα πολλα, πραγμτικα δεν εχω να σκεφτω κατι αλλο, και απο κει και περα οποιος φευγει οτι λογαριασμο εχει αφησει ο καθεις απεναντι στο Θεο.

        1. Ένα περιποιημένο αλλά πολιτισμένο ξεσκαρτάρισμα σε όλο το σύστημα γύρο απο την πολιτική σκηνή σε συνδιασμό με αυστηρό έλεγχο στα οικονομικά θέματα απο ευρωπαϊκό θεσμό για να φύγουν όλοι αυτοί που παράγουν μόνο έξοδα χωρίς να προσφέρουν, θα ήταν νομίζω αρκετό ως μέτρο, εάν το θέλει και το υποστηρίξει η πλειοψηφία.
          Οι Γάλλοι οι Ρώσοι και οι κινέζοι η στο Βιετνάμ και μερικές άλλες χώρες, παλιότερα το έλυσαν με μια γενική επανάσταση, αλλά αυτό είναι υπερβολικό στην σημερινή εποχή και μάλλον δεν θα πρόσφερε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
          Σκαρταδούρα υπάρχει παντού σε πολλές χώρες, αλλά πάντα με μέτρο αλλιώς θα είχαν χρεοκοπήσει και όλοι οι άλλοι όπως η Ελλάδα που μόνο σπαταλούσε χρήματα χωρίς να παράγει πλούτο, κυρίως για γουςτα και σαχλαμάρες.
          Μόνο στα έργα που έγιναν με επίβλεψη της ΕΕ έπιασαν τα χρήματα που ξοδεύτηκαν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *