Στη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης «WDS 2024» η ιταλική Fincantieri δεσμεύτηκε ότι η μέγιστη περίοδος ναυπήγησης της κορβέτας FCx30, την οποία προτείνει στη Σαουδική Αραβία και έχει ήδη προτείνει στην Ελλάδα, δεν θα ξεπερνά τους 32 μήνες. Σύμφωνα με τη Fincantieri οι 32 μήνες είναι αρκετοί λόγω της υιοθέτησης διαδικασιών σπονδυλωτής ναυπήγησης. Οι κορβέτες FCx30 βασίζεται στις κορβέτες κλάσης «Doha» του Κατάρ και η ιταλική εταιρία προσφέρει στη Σαουδική Αραβία.
Σύμφωνα με τη Fincantieri η FCx30 μπορεί να ναυπηγηθεί σε ελαφριά διαμόρφωση, σε διαμόρφωση ανθυποβρυχιακού πολέμου και σε πλήρη διαμόρφωση. Στην ελαφριά διαμόρφωση η FCx30 μπορεί να εκτελέσει αποστολές μάχης, περιπολίας και έρευνας και διάσωσης. Στην έκδοση ανθυποβρυχιακού πολέμου τα πλοία ενσωματώνουν οπλισμό και συστήματα για την εκτέλεση επιχειρήσεων ανθυποβρυχιακού πολέμου. Στην πλήρη έκδοση τα πλοία έχουν αυξημένες ικανότητες αντιαεροπορικής άμυνας και προσβολής πλοίων.
Για τη σχεδίαση των πλοίων η Fincantieri χρησιμοποιεί ψηφιακά εργαλεία σχεδίασης, τα οποία μπορούν να ενημερωθούν με τις φυσικές διαστάσεις και τα μεγέθη του πλοίου (εσωτερικών και εξωτερικών χώρων). Μια άλλη μέθοδος είναι η παράλληλη κατασκευή του σκάφους και του τμήματος του ιστού. Έτσι, η δοκιμή του συστήματος διαχείρισης μάχης, που βρίσκεται στο τμήμα του ιστού, μπορεί να ξεκινήσει νωρίτερα και στη συνέχει να ενσωματωθεί στο σκάφος. Η ίδια πρακτική, στη ναυπήγηση πλοίων επιπέδου φρεγάτας, μπορεί να μειώσει το χρόνο ναυπήγησης στους 40 μήνες.