Η κορεατική KAI (Korea Aerospace Industries) ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε την ανάπτυξη μιας βελτιωμένης έκδοσης του εκπαιδευτικού-ελαφρού μαχητικού αεροσκάφους F/A-50 Golden Eagle. Εξωτερικά το αεροσκάφος δεν θα παρουσιάζει αλλαγές, προκειμένου να μειωθεί το κόστος. Αλλαγές θα υπάρξουν μόνο σε επίπεδο λογισμικού. Η νέα έκδοση, που θα ονομάζεται F/A-50 Block.10 Golden Eagle, θα διαθέτει, μεταξύ άλλων, αυξημένες δυνατότητες αέρος-εδάφους, ενώ θα πιστοποιηθεί και η χρήση του ατρακτιδίου AN/AAQ-33 Sniper της Lockheed Martin, κάτι που θα επιτρέψει στο αεροσκάφος να καταδεικνύει στόχους και να τους προσβάλει με κατευθυνόμενα βλήματα λέιζερ ανεξάρτητα. Επιπλέον, η KAI ανακοίνωσε ότι με βάση το F/A-50 Block.10 θα κινηθεί, στο μέλλον, για την ανάπτυξη της έκδοσης F/A-50 Block.20, το οποίο θα έχει δυνατότητες αερομαχίας BVR.
Το T-50 Golden Eagle προέκυψε στο πλαίσιο του προγράμματος KTX-2, μετά από απαίτηση της Νοτιοκορεατικής Αεροπορίας για ένα νέο αεροσκάφος σε διπλό ρόλο: Επιχειρησιακής εκπαίδευσης και ελαφρού μαχητικού. Η σχεδίαση του ξεκίνησε στα μέσα του 1992 και ολοκληρώθηκε το 2001, ενώ η ανάπτυξή του ξεκίνησε στα τέλη του 1996 και ολοκληρώθηκε το 2002. Η πτήση του πρωτότυπου αεροσκάφους πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2002, ενώ τον Δεκέμβριο του 2003 η Νότιος Κορέα υπέγραψε συμβόλαιο με την ΚΑΙ για την αγορά 25 αεροσκαφών. Τα δύο πρώτα αεροσκάφη άφησαν τη γραμμή παραγωγής τον Αύγουστο του 2005 και παραδόθηκαν στην πολεμική αεροπορία της Νότιας Κορέας τον Δεκέμβριο του ίδιου χρόνου. Ακολούθησαν εκτεταμένες δοκιμές συνολικής διάρκειας 1.000 ωρών και τον Απρίλιο του 2007 το αεροσκάφος χαρακτηρίστηκε πλήρως επιχειρησιακό.
Τα ηλεκτρονικά συστήματα του T-50 Golden Eagle έχουν επιλεχθεί με ιδιαίτερη προσοχή προκειμένου να προσδώσουν στο αεροσκάφος δυνατότητες πολλαπλού ρόλου. Το αεροσκάφος ενσωματώνει ψηφιακό σύστημα ελέγχου πτήσεως fly-by-wire και HOTAS (Hands On Throttle And Stick) διάταξη των μοχλών ελέγχου. Το σύστημα ελέγχου πτήσεως αποτελείται από έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή, ένα ολοκληρωμένο σύστημα αισθητήρων πολλαπλής λειτουργίας και έναν μοχλό ελέγχου των λειτουργιών. Το cockpit διαθέτει δύο έγχρωμες οθόνες πολλαπλών ενδείξεων των πέντε ιντσών και σύστημα HUD (Head-Up Display). Οι δύο οθόνες προσφέρουν διασύνδεση μεταξύ του πιλότου, των οπλικών συστημάτων και των ηλεκτρονικών αισθητήρων, καθώς και ανεξάρτητες λειτουργίες ελέγχου των αισθητήρων και των οπλικών συστημάτων.
Το σύστημα HUD προσφέρει στον πιλότο τη δυνατότητα άμεσου ελέγχου όλων των παραμέτρων της πτήσης και άμεσης κατάδειξης των όποιων προβλημάτων του αεροσκάφους. Η πρόωση του αεροσκάφους επιτυγχάνεται χάρις στον κινητήρα F404-GE-102 της General Electric, ο οποίος ενσωματώνει ψηφιακό σύστημα ελέγχου (FADEC : Full Authority Digital Electronic Control) και παράγει μέγιστη ώση της τάξεως των 17.692 λιβρών με τη χρήση μετάκαυσης ή 11.925 λιβρών χωρίς τη χρήση μετάκαυσης. Το αεροσκάφος έχει συνολικά επτά δεξαμενές καυσίμου. Ο σταθερός οπλισμός του T-50 Golden Eagle είναι το αερόψυκτο πυροβόλο τριών κανών τύπου M-61A1 διαμετρήματος 20 χιλιοστών της αμερικανικής General Dynamics με αναχορηγία 205 φυσίγγια. Τέλος, το αεροσκάφος διαθέτει και επτά σημεία ανάρτησης.