Η Βραζιλία ανακοίνωσε ότι στις 25-26 Οκτωβρίου το τρίτο υποβρύχιο τύπου Scorpene, κλάσης «Riachuelo» (S-42 «Tonelero») πραγματοποίησε τις πρώτες θαλάσσιες δοκιμές του. Σύμφωνα με την ανακοίνωση οι δοκιμές ήταν απολύτως επιτυχημένες. Συνολικά, η Βραζιλία ναυπηγεί τέσσερα συμβατικά και ένα πυρηνοκίνητο υποβρύχιο της κλάσης. Το πρώτο υποβρύχιο της κλάσης S-40 «Riachuelo» εντάχθηκε σε υπηρεσία το Σεπτέμβριο του 2020 (άρχισε να ναυπηγείται τον Μάιο του 2010 και καθελκύστηκε το Δεκέμβριο του 2018), ενώ το δεύτερο υποβρύχιο (S-41 «Humaitá») άρχισε να ναυπηγείται το Σεπτέμβριο του 2013, καθελκύστηκε το Δεκέμβριο του 2020 και εντάχθηκε σε υπηρεσία τον Ιανουάριο του 2024. Το S-42 «Tonelero» καθελκύστηκε τον Μάρτιο του 2024 και αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία το 2025. Το τελευταίο υποβρύχιο (S-43 «Almirante Karam») αναμένεται να καθελκυστεί το 2025. Τα «Riachuelo» έχουν εκτόπισμα 1.900 τόνους, μήκος 70,62 μέτρα, πλάτος 6,2 μέτρα και βύθισμα 5,8 μέτρα. Ενσωματώνουν τέσσερις πετρελαιοκινητήρες MTU 12V 396 SE84, μέγιστης ισχύος 3.909 ίππων έκαστος και επιτυγχάνουν μέγιστη ταχύτητα 21 κόμβους (39 χιλιόμετρα την ώρα). Με ταχύτητα πλεύσης 8 κόμβους (15 χιλιόμετρα την ώρα), η εμβέλεια του είναι 6.000 ναυτικά μίλια (11.112 χιλιόμετρα). Τα υποβρύχια μπορούν να καταδυθούν σε βάθος 400 μέτρων, ενώ απαιτούν 32 άτομα πλήρωμα. Ενσωματώνουν έξι τορπιλοσωλήνες των 533 χιλιοστών, οι οποίοι μπορούν να εκτοξεύσουν τορπίλες F21 και βλήμα κατά πλοίων SM-39 Exocet ή MANSUP.