Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τουρκικού τύπου, τα οποία επιβεβαίωσαν τα ναυπηγεία Sedef, το τουρκικό πλοίο αμφίβιων επιχειρήσεων TCG «Anadolu», ξεκίνησε τις τελικές θαλάσσιες δοκιμές στη Θάλασσα του Μαρμαρά. Οι αρχικές θαλάσσιες δοκιμές είχαν ξεκινήσει τον Μάιο του 2019. Το σχετικό συμβόλαιο υπογράφηκε τον Μάιο του 2015 με κόστος $ 1 δισεκατομμύριο. Η ναυπήγηση του ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2016, ενώ καθελκύστηκε τον Απρίλιο του 2019. Η ένταξη του σε υπηρεσία έχει προγραμματιστεί για το 2022. Η σχεδίαση του πλοίου έλκει την καταγωγή του από το «Juan Carlos I» του Ισπανικού Ναυτικού. Το εκτόπισμα του, με πλήρη φόρτο, είναι μεταξύ των 24.660 και των 27.079 τόνων, ανάλογα με τον φόρτο.
Έχει μήκος 232 μέτρα, πλάτος 32 μέτρα και βύθισμα 6,9 μέτρα. Επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 21 κόμβους (39 χιλιόμετρα την ώρα) και εμβέλεια 9.000 ναυτικά μίλια (16.668 χιλιόμετρα) με ταχύτητα πλεύσης 15 κόμβους (28 χιλιόμετρα την ώρα). Ο κύριος αισθητήρας του πλοίου είναι το τρισδιάστατο ραντάρ SMART-S Mk.2. Ο οπλισμός του αποτελείται από ένα αντιπυραυλικό σύστημα RAM, δύο αντιπυραυλικά συστήματα Phalanx και πέντε τηλεχειριζόμενους πύργους με πυροβόλα των 30 χιλιοστών. Στη διαμόρφωση αμφίβιων επιχειρήσεων το πλοίο μπορεί να μεταφέρει 27 αμφίβια τεθωρακισμένα οχήματα, 29 άρματα μάχης και 2-4 αποβατικές ακάτους. Στη διαμόρφωση αεροπλανοφόρου μπορεί να φιλοξενήσει έως 12 ελικόπτερα μέσου μεγέθους ή οκτώ ελικόπτερα επιπέδου CH-47 Chinook και έως 10 αεροσκάφη κάθετης προσγείωσης και απογείωσης.