Το ρωσικό ινστιτούτο TsAGI (Zhukovsky Central Aerohydrodynamic Institute) ανακοίνωσε ότι ολοκλήρωσε την πρώτη φάση δοκιμών ενός αεροσκάφους μικρής εμβέλειας, χαμηλού θορύβου, άρα ηχητικού ίχνους. Το αεροσκάφος ενσωματώνει ελαφρά κεκλιμένες πτέρυγες, ενώ οι κινητήρες βρίσκονται στο άνω μέρος της απόληξης των πτερύγων.

Σύμφωνα με το TsAGI η συγκεκριμένη σχεδίαση έχει τρία πλεονεκτήματα: (α) Μειωμένη αντίσταση κατά 5-6%, άρα μειωμένη κατανάλωση καυσίμου (β) Μειωμένος θόρυβος, άρα χαμηλό ηχητικό ίχνος και (γ) Προστασία των κινητήρων από ξένα σώματα στην απογείωση και την προσγείωση. Στόχος είναι το αεροσκάφος να επιτυγχάνει αθόρυβες ταχύτητες πλεύσεις 830-850 χιλιομέτρων την ώρα.