Στο πλαίσιο του προσχεδίου του αμερικανικού αμυντικού προϋπολογισμού για το 2023, η Αμερικανική Αεροπορία ζητά την απόσυρση 150 αεροσκαφών, μεταξύ των οποίων και 33 από τα 36 F-22 Block.20, τα οποία χρησιμοποιούνται κυρίως για εκπαιδευτικούς σκοπούς και όχι για επιχειρήσεις. Σύμφωνα με το αιτιολογικό της αίτησης η επαναφορά των αεροσκαφών αυτών σε μάχιμη κατάσταση θα απαιτήσει δαπάνη $ 1,8 δισεκατομμυρίων και οκτώ χρόνια εργασιών, ενώ η απόσυρση τους θα εξοικονομήσει $ 1,5 δισεκατομμύρια, τα οποία θα διατεθούν για την αναβάθμιση των F-35 και των F-22. Ωστόσο, οι Επιτροπές Ενόπλων Υπηρεσιών της Γερουσίας και της Βουλής των Αντιπροσώπων είναι αντίθετες με μια τέτοια προοπτική και προτείνουν στην Αεροπορία να τα αναβαθμίσει.
Ο λόγος για τον οποίο οι δύο Επιτροπές επιθυμούν τη διατήρηση των 33 F-22 σε υπηρεσία είναι η επιχειρησιακή αξία των αεροσκαφών και το πρόγραμμα αναβάθμισης, το οποίο έχει αποφασιστεί για τα F-22, και θα τα καταστήσει ικανά και αποτελεσματικά για 15-20 χρόνια. Το Νοέμβριο του 2021 η Αμερικανική Αεροπορία ανακοίνωσε ότι υπέγραψε σύμβαση ύψους $ 10,8 δισεκατομμυρίων με τη Lockheed Martin για τον εκσυγχρονισμό των F-22, στο πλαίσιο του προγράμματος ARES (Advanced Raptor Enhancement & Sustainment). Το πρόγραμμα θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τον Οκτώβριο του 2031. Πολλές λεπτομέρειες για το πρόγραμμα ΑRES δεν είναι γνωστές, αλλά θα είναι εκτεταμένο και θα αφορά στην εγκατάσταση νέων αισθητήρων και ηλεκτρονικών συστημάτων, αντικατάσταση συστημάτων που δεν υποστηρίζονται πλέον, βελτιώσεις στο πιλοτήριο και νέα κάσκα.