Τα γερμανικά ναυπηγεία TKMS (ThyssenKrupp Marine Systems) ότι παρέδωσαν στο Ομοσπονδιακό Γραφείο Υλικού, Πληροφορικής και Υποστήριξης (BAAINBw) της τρίτη φρεγάτα τύπου F-125 κλάσης «Baden–Württemberg». Πρόκειται για το πλοίο F-224 «Sachsen–Anhalt» και είναι η τρίτη από τις τέσσερις φρεγάτες της κλάσης που θα παραλάβει το Γερμανικό Ναυτικό. Τα πλοία ναυπηγεί η κοινοπραξία ARGE F125 των TKMS και Lürssen. Το τέταρτο και τελευταίο πλοίο (F-225 «Rheinland–Pfalz») αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία στα τέλη του 2021, οπότε και θα αποσυρθεί η μόνη σε υπηρεσία και τελευταία φρεγάτα τύπου F-122 κλάσης «Bremen» (πρόκειται για το πλοίο F-214 «Lübeck» η απόσυρση του οποίου έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2022).
Το συμβόλαιο, ύψους € 2,6 δισεκατομμυρίων (τιμές 2007, κόστος άνευ όπλων και υποστήριξης), ναυπήγησης των F-125 υπογράφηκε τον Ιούνιο του 2007. Η πρώτη φρεγάτα (F-222 «Baden–Württemberg») άρχισε να ναυπηγείται το Νοέμβριο του 2011, καθελκύστηκε το Δεκέμβριο του 2013 και εντάχθηκε σε υπηρεσία τον Ιούνιο του 2019. Η φρεγάτα F-223 «Nordrhein–Westfalen» άρχισε να ναυπηγείται τον Οκτώβριο του 2012, καθελκύστηκε τον Απρίλιο του 2015 και εντάχθηκε σε υπηρεσία τον Ιούνιο του 2020. Η F-224 «Sachsen–Anhalt» άρχισε να ναυπηγείται τον Ιούνιο του 2014 και καθελκύστηκε τον Μάρτιο του 2016, ενώ η F-225 «Rheinland–Pfalz» άρχισε να ναυπηγείται τον Ιανουάριο του 2015 και καθελκύστηκε τον Μάιο του 2017.
Οι F-125 έχουν εκτόπισμα 7.200 τόνους, είναι μήκους 149,52 μέτρων, πλάτους 18,8 μέτρων και βυθίσματος πέντε μέτρων. Ενσωματώνουν σύστημα πρόωσης CODLAG (Combined Diesel-Electric and Gas) με μία τουρμπίνα δύο ηλεκτροκινητήρες και τέσσερις πετρελαιοκινητήρες. Η μέγιστη ταχύτητα των πλοίων είναι 20 κόμβοι την ώρα (37 χιλιόμετρα την ώρα) με τη χρήση μόνο πετρελαιοκινητήρων ή 26 κόμβοι την ώρα (48 χιλιόμετρα την ώρα) με τη χρήση συνδυασμένων μεθόδων πρόωσης. Η μέγιστη εμβέλεια του είναι τα 4.000 ναυτικά μίλια (7.400 χιλιόμετρα). Οι F-125 μπορούν να μεταφέρουν δύο ελικόπτερα επιπέδου ΝΗ-90, μη-επανδρωμένα εναέρια και υποθαλάσσια οχήματα και τέσσερα πνευστά σκάφη μήκους 11 μέτρων. Οι τυπικές απαιτήσεις επάνδρωσης είναι 110 άτομα, με μέγιστο πλήρωμα τα 190 άτομα.
Ενσωματώνουν ραντάρ TRS-4D τεχνολογίας AESA, δύο ραντάρ ναυτιλίας, σύστημα IFF, σόναρ εντοπισμού δυτών, σύστημα προειδοποίησης δέσμης λέιζερ, σύστημα ηλεκτρονικών μέσων υποστήριξης, συστήματα ζεύξης δεδομένων Link-11/16/22, σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου και ηλεκτρονικών αντιμέτρων και σύστημα αυτοπροστασίας MASS (Multi-Ammunition Softkill System). Συνολικά κάθε πλοίο ενσωματώνει 28.000 αισθητήρες κάτι που αυξάνει το επίπεδο αυτοματισμού και μειώνει τις απαιτήσεις επάνδρωσης. Εκτός του εξοπλισμού μάχης κάθε πλοίο φέρει και δύο μη-θανατηφόρα κανόνια νερού για την αντιμετώπιση μη-θανατηφόρων απειλών.
Ο οπλισμός του περιλαμβάνει ένα κύριο πυροβόλο OTO Breda των 127 χιλιοστών με δυνατότητα εκτόξευσης κατευθυνόμενων βλημάτων Vulcano μέγιστου βεληνεκούς 100 χιλιομέτρων, δύο τηλεχειριζόμενα πυροβόλα MLG-27 των 27 χιλιοστών, πέντε τηλεχειριζόμενους πύργους Hitrole-NT με ισάριθμα πολυβόλα των 12,7 χιλιοστών, δύο χειροκίνητα πολυβόλα των 12,7 χιλιοστών, δύο συστήματα εγγύς προστασίας (CIWS) τύπου RAM Block.2 με 21 βλήματα έκαστο σύστημα, οκτώ εκτοξευτές βλημάτων κατά πλοίων τύπου RGM-84 Harpoon (ως ενδιάμεση λύση, μέχρι την έλευση των NSM).