Στη διάρκεια συνέντευξης, που έδωσε στο «CNN Türk», o Διοικητής των ναυπηγείων INS (Istanbul Naval Shipyard), Αντιναύαρχος Erdinç Yetkin, δήλωσε ότι το Τουρκικό Ναυτικό θα παραλάβει το αεροπλανοφόρο MUGEM (Milli Uçak Gemisi) το 2030, ίσως και το 2029. Όπως είπε η ναυπήγηση του ξεκίνησε στις αρχές του 2025 και αναμένεται να καθελκυστεί το 2027 ή το 2028, ανάλογα με την πρόοδο της ναυπήγησης. Για να εξηγήσει το χρονοδιάγραμμα, είπε ότι το αεροπλανοφόρο ναυπηγείται με δομικά στοιχεία (Block), τα οποία ναυπηγούνται από αριθμό ναυπηγείων ταυτόχρονα. Τα Block αυτά θα τα παραλάβει το INS, θα τα συνδέσει και έτσι θα κατασκευάσει το αεροπλανοφόρο συντομότερα. Είπε επίσης ότι η δοκιμαστική ράμπα θα είναι έτοιμη σε λίγους μήνες, κάτι που θα επιτρέψει στην TAI (Turkish Aerospace Industries) και την Baykar να ξεκινήσουν πτητικές δοκιμές. Το MUGEM θα έχει τρεις διαδρόμους, δύο για προσγείωση και έναν για απογείωση.

Θα μπορεί να μεταφέρει έως και 50 αεροσκάφη (20 στο κατάστρωμα και 30 στο υπόστεγο), επανδρωμένα και μη (Hurjet, Anka-3, Kizilelma και Bayraktar TB3, Kaan). Επίσης, το MUGEM θα ενσωματώνει 32 κάθετα κελιά εκτόξευσης MİDLAS, τουρκικής σχεδίασης και ανάπτυξης, σε δύο συστάδες των 16 κελιών, τέσσερα συστήματα εγγύς προστασίας (CIWS), τύπου GÖKDENİZ, και επτά τηλεχειριζόμενους πύργους της ASELSAN με πυροβόλα των 25 χιλιοστών. Το MUGEM θα έχει μήκος 285 μέτρα, πλάτος 72 μέτρα και βύθισμα 10,1 μέτρα. Το εκτόπισμα του θα είναι 60.000 τόνοι, η μέγιστη ταχύτητα του θα είναι άνω των 25 κόμβων (46 χιλιόμετρα την ώρα), ενώ η τυπική ταχύτητα πλεύσης θα είναι 14 κόμβοι (26 χιλιόμετρα την ώρα). Με την τυπική ταχύτητα πλεύσης η εμβέλεια του πλοίου θα ανέρχεται στα 10.000 ναυτικά μίλια (18.520 χιλιόμετρα). Οι απαιτήσεις επάνδρωσης θα είναι 800 άτομα.