Σύμφωνα με δήλωση του Ναυάρχου Kevin Whitesell, στη διάρκεια του συμποσίου «Sea Air Space 2022», το μη-επανδρωμένα σύστημα εναέριου ανεφοδιασμού MQ-25A Stingray της Boeing θα ενταχθεί σε υπηρεσία το 2026, από το αεροπλανοφόρο  USS «Theodore Roosevelt» (CVN-71), και ότι το 2025 θα αποκτήσει Αρχική Επιχειρησιακή Ικανότητα. Ήδη το πρωτότυπο MQ-25A T-1 έχει εκτελέσει πολλαπλές δοκιμές ανεφοδιασμού F/A-18F Super Hornet, F-35C Lightning II και E-2D Advanced Hawkeye.

Σύμφωνα με τον Ναύαρχο Kevin Whitesell, το MQ-25A θα αντικαταστήσει τα F/A-18F Super Hornets σε ρόλο εναέριου ανεφοδιασμού και θα μειώσει το φόρτο εργασίας (ώρες πτήσης) των αεροσκαφών κατά 20-30%, άρα θα μειώσει και τις δαπάνες χρήσης και υποστήριξης τους. Το MQ-25A έχει μήκος 15,5 μέτρα, άνοιγμα φτερών 22,9 μέτρα και ύψος 3 μέτρα. Ενσωματώνει έναν κινητήρα AE-3007N της Rolls-Royce μέγιστης ισχύος 44 kN. Επιτυγχάνει μέγιστη εμβέλεια 930 χιλιομέτρων με καύσιμο βάρους 7.250 κιλών.