Τα γερμανικά ναυπηγεία TKMS (ThyssenKrupp Marine Systems) ανακοίνωσαν ότι ξεκίνησαν συζητήσεις με τα ινδικά MDL (Mazagon Dock Shipbuilders), στο πλαίσιο του προγράμματος ναυπήγησης έξι νέων υποβρυχίων για το Ινδικό Ναυτικό. Υπενθυμίζουμε ότι στα τέλη Αυγούστου η Ινδία ανακοίνωσε την επιλογή των γερμανικών υποβρυχίων T-214, στο πλαίσιο του προγράμματος «Project-75(I)». Η σύμβαση θα αφορά σε έξι υποβρύχια, με σύστημα AIP, και προϋπολογισμό περί τα $ 8,4 δισεκατομμύρια. Το πρόγραμμα «Project-75(I)» είναι συνέχεια του «Project-75», δηλαδή της ναυπήγηση έξι υποβρυχίων Scorpene, κλάσης «Kalvari», της γαλλικής Naval Group. Τα «Kalvari» ναυπηγήθηκαν χωρίς σύστημα AIP, αλλά προστέθηκε αργότερα (πρόκειται για το ινδικό AIP-Plug.
Η κοινοπραξία TKMS/MDS επικράτησε της κοινοπραξία μεταξύ της ισπανικής Navantia και της ινδικής Larsen & Toubro (L&T). Οι δύο κοινοπραξίες επιλέχθηκαν για τελική αξιολόγηση μεταξύ πέντε υποψηφιοτήτων, από τη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Νότια Κορέα, τη Ρωσία και την Ισπανία. Οι προτάσεις της Γαλλίας, της Νότιας Κορέας και της Ρωσίας απορρίφθηκαν τον Ιούλιο του 2021. Η Γερμανία, που τελικά επικράτησε του διαγωνισμού, προσφέρει μια έκδοση του T-214 εκτοπίσματος 3.000 τόνων (η Ισπανία προσέφερε μια έκδοση του S-80). Σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό, το πρώτο υποβρύχιο του προγράμματος Project-75(I) θα πρέπει να ενταχθεί σε υπηρεσία περί το 2030.