Σε εξέλιξη βρίσκεται το πρόγραμμα ανάπτυξης του τουρκικού τεθωρακισμένου οχήματος υποστήριξης πεζικού KMC (Kaideye Monteli Cirit). Το σύστημα θα συνδυάζει τις ρουκέτες καθοδήγησης λέιζερ Cirit διαμετρήματος 70 χιλιοστών και τα αντιαρματικά βλήματα της οικογένειας UMTAS.

Το Cirit αναπτύχθηκε την περίοδο 2004-2007 για χρήση πρωτίστως από επιθετικά ελικόπτερα, αλλά ο Τουρκικός Στρατός ζήτησε από την κατασκευάστρια εταιρία Roketsan να εξετάσει την περίπτωση ολοκλήρωσης του σε τεθωρακισμένο όχημα, όπως και έγινε. Σε πρώτη φάση πραγματοποιούνται δοκιμές με το Cirit, ενώ δε δεύτερη φάση θα ενσωματωθούν και τα βλήματα UMTAS, οπότε θα πραγματοποιηθούν και νέα δοκιμές.

Η ανάπτυξη του KMC ξεκίνησε το 2016 και αναμένεται να ολοκληρώσει την ανάπτυξη του το 2019, οπότε και θα είναι έτοιμο προς παραγωγή. Το όχημα φορέας είναι ένα τεθωρακισμένο όχημα της κατηγορίας M-113 που κατασκευάζει η FNSS (πιθανότατα στην έκδοση ACV-19).

Ο πύργος μάχης μπορεί να κινηθεί σ’ ολόκληρο το τόξο των 360°, ενώ τον εντοπισμό και την αναγνώριση του στόχου επιτυγχάνει ένα ηλεκτροπτικό σύστημα σε συνδυασμό με ένα σύστημα FLIR επί ανυψούμενου ιστού (Integrated Mast).

Το KMC μπορεί να επιχειρεί ημέρα και νύχτα υπό δυσμενείς καιρικές συνθήκες, ενώ μπορεί να μεταφερθεί με αεροσκάφος τύπου C-130 Hercules. Οι απαιτήσεις επάνδρωσης είναι 4 άτομα (διοικητής, οδηγός, πυροβολητής, γεμιστής).

Ο πύργος μάχης ενσωματώνει δύο τετραπλούς εκτοξευτές Cirit συν 8 εφεδρικές ρουκέτες εντός του οχήματος και δύο διπλούς εκτοξευτές αντιαρματικών βλημάτων UMTAS συν 4 εφεδρικά βλήματα εντός του οχήματος.

Σύμφωνα με τουρκικά δημοσιεύματα ο Τουρκικός Στρατός προσανατολίζεται στην ιδέα της ένταξης των KMC στους Λόχους Υποστήριξης Τάγματος για την παροχή τακτικής υποστήριξης πυρός στα μαχόμενα τμήματα.

Πρόκειται για καθαρά επιθετικό όπλο, το οποίο εάν ενταχθεί σε υπηρεσία θα αυξήσει σε σημαντικό βαθμό την επιθετική ισχύ των τουρκικών Ταγμάτων Πεζικού, δεδομένου ότι τόσο οι ρουκέτες Cirit όσο και τα βλήματα UMTAS επιτυγχάνουν μέγιστο βεληνεκές 8 χιλιόμετρα.