Σύμφωνα με δημοσίευμα της αμυντικής ιστοσελίδας «Defense News» ο Αμερικανικός Στρατός αντιμετωπίζει τεχνικό πρόβλημα με τα τεθωρακισμένα οχήματα M2A4 Bradley και πιο συγκεκριμένα με την μπαταρία του πύργου μάχης, η οποία υπερθερμαίνεται και παράγει τοξικά αέρια. Το πρόβλημα εντοπίστηκε στη διάρκεια προγραμματισμένων δοκιμών αξιολόγησης της συγκεκριμένης έκδοσης. Η συλλογή αναβάθμισης M2A4 του Bradley προέβλεπε την αλλαγή του φορτιστή μπαταριών του πύργου, αλλά δεν προέβλεψε για νέες μπαταρίες. Επιπρόσθετα ο νέος φορτιστής δεν ενσωματώνει ρυθμιστή της τάσης, με αποτέλεσμα οι παλαιότερες μπαταρίες να υπερθερμαίνονται και να παράγουν τοξικά αέρια. Η υπηρεσία αναζητά τρόπο μόνιμης λύσης του προβλήματος.
Η έκδοση M2A4 είναι αποτέλεσμα του Πολέμου στο Ιράκ και των συμπερασμάτων που αποκόμισε ο Αμερικανικός Στρατός. Το κύριο συμπέρασμα ήταν ότι η προσθήκη επιπλέον θωράκισης στο όχημα οδήγησε σε συμβιβασμούς στην εργονομία, το βάρος, και την ισχύ του. Στην πρώτη φάση του, το πρόγραμμα ECP (Engineering Change Proposals) αφορά στην αποκατάσταση των κινηματικών επιδόσεων του οχήματος και την ικανότητας του να διαχειρίζεται και να υποστηρίζει επιπλέον βάρος. Η αύξηση του συνολικού βάρους επιβάρυνε τις αναρτήσεις και «χαμήλωσε» το όχημα με αποτέλεσμα να είναι πιο ευάλωτο σε προσβολές από αυτοσχέδιους εκρηκτικούς μηχανισμούς. Έτσι, το πρόγραμμα ECP προβλέπει την εγκατάσταση ελαφρύτερων ερπυστριών, νέων αναρτήσεων με μεγαλύτερη ικανότητα απορρόφησης κραδασμών, ενός νέου συστήματος υποστήριξης των αναρτήσεων και νέες, βαρύτερες ράβδους στρέψης.
Στη δεύτερη του φάση το πρόγραμμα ECP προβλέπει την εγκατάσταση ενός νέου και ισχυρότερου κινητήρα, νέου συστήματος μετάδοσης της κίνησης και νέου συστήματος διαχείρισης της ισχύος για ομαλότερη και βέλτιστη διανομή της ηλεκτρικής ενέργειας. Τα πρώτα M2A4 Bradley παραδόθηκαν στον Αμερικανικό Στρατό στα μέσα του 2015 (οι εργασίες ξεκίνησαν το 2012), ενώ τα πρώτα εξ’ αυτών άρχισαν να υποβάλλονται στη δεύτερη φάση του προγράμματος ECP το 2018. Στόχος του Αμερικανικού Στρατού είναι η αναβάθμιση των 1.800 περίπου M2/M3 Bradley που διαθέτει, στο επίπεδο M2A4, μέχρι το 2025 και μετά να υπάρξει πρόγραμμα εν συνεχεία αναβάθμισης στο επίπεδο M2A5.