O Διευθύνων Σύμβουλος της Leonardo, Roberto Cingolani, έδωσε στη δημοσιότητα λεπτομέρειες σχετικά με την παραγωγή των τουρκικών UAV, της Baykar, και στην Ιταλία. Η παραγωγή των Bayraktar TB2/TB3, των Akinci και των Kizilelma θα γίνει σε τρείς εγκαταστάσεις της ιταλοτουρκικής κοινοπραξίας LBA Systems JV. Τα Kizilelma θα παράγονται στο εργοστάσιο στο Grottaglie της Νότιας Ιταλίας. Τα Bayraktar TB3 θα παράγονται στο εργοστάσιο στο Ronchi dei Legionari της Βόρειας Ιταλίας. Ήδη η κοινοπραξία μελετά την εγκατάσταση, στο Bayraktar TB3, του ακουστικού επεξεργαστή Ulisses, ο οποίος θα επιτρέπει στα UAV να εντοπίζουν υποβρύχιους στόχους. Τα Bayraktar TB2 και Akinci θα παράγονται από την Piaggio Aerospace, την οποία εξαγόρασε η Baykar, λίγο πριν τη δημιουργία της κοινοπραξίας LBA Systems JV με την Leonardo.

Παράλληλα με τα τουρκικά UAV, οι παραπάνω γραμμές παραγωγής θα παράγουν και ιταλικής προέλευσης συστήματα, όπως το αεροσκάφος πολλαπλού ρόλου Avanti. Ένα από τα αντικείμενα της κοινοπραξίας, εκτός της εμπορικής προώθησης των τουρκικών UAV, είναι και η ενσωμάτωση συστημάτων της Leonardo, όπως ηλεκτροπτικά/υπέρυθρα συστήματα, συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου, ραντάρ AESA, συστήματα πλοήγησης κ.ά. Επίσης, η κοινοπραξία LBA Systems JV προωθεί το Kizilelma ως πιθανό συνοδό UCAV («Loyal Wingman») του αεροσκάφους νέας γενιάς GCAP, το οποίο αναπτύσσει η Μεγάλη Βρετανία, η Ιταλία και η Ιαπωνία (θα πρέπει να σημειωθεί ότι εκτός του Kizilelma, η Leonardo προωθεί, για τον ίδιο ρόλο, και μη-επανδρωμένες εκδόσεις των αεροσκαφών M-345 και M-346).