Σύμφωνα με δηλώσεις του Αντιναυάρχου James Kilby, αξιωματικό στο τμήμα προμηθειών του Αμερικανικού Ναυτικού, τις οποίες δημοσιεύει η αμυντική ιστοσελίδα «DefenseNews.com» τα 21 πρώτα πλοία κλάσης «Arleigh Burke» (Flight I) δεν πρόκειται να αποσυρθούν, αλλά θα παραμείνουν σε υπηρεσία «όσο το δυνατό περισσότερο», παρά το ότι εντάχθηκαν σε υπηρεσία την περίοδο 1991-1997 και θα εξαντλήσουν το συμβατικό όριο των 35 ετών υπηρεσίας, που έχει ως πρότυπο το Αμερικανικό Ναυτικό, την περίοδο 2026-2032, δηλαδή θα έπρεπε να αρχίσουν να αποσύρονται από το 2027 και μετά. Ωστόσο το πρόβλημα είναι ότι το Αμερικανικό Ναυτικό δεν έχει τις αναγκαίες πιστώσεις για να αντικαταστήσει τα πλοία με νέες σχεδιάσεις ή «Arleigh Burke» νεότερων εκδόσεων.
Μάλιστα, όπως δήλωσε ο James Kilby, οι δαπάνες δεν επαρκούν ούτε για την αναβάθμιση τους στη νεότερη έκδοση των πλοίων (Flight III). Συνεπώς, θα παραμείνουν σε υπηρεσία και μετά το 2027, άγνωστο για πόσο. «Ναυπηγούμε πλοία Arleigh Burke ταχύτερα απ’ ότι μπορούμε να τα εκσυγχρονίσουμε με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα … έτσι αποφασίσαμε να μην τα αναβαθμίσουμε, αλλά να τα διατηρήσουμε ως έχουν … χρειαζόμαστε τα πλοία γιατί έχουν μεγάλη αξία για εμάς, ακόμα και αν δεν μπορούμε να τα εκσυγχρονίσουμε, λόγω μεγάλου κόστους», δήλωσε ο James Kilby στη διάρκεια του διαδικτυακού ετήσιου συμποσίου που διοργάνωσε το SNA (Surface Navy Association).
Οι δηλώσεις του Αμερικανού αξιωματικού συμβαδίζουν με το ισχύον τριακονταετές ναυπηγικό πρόγραμμα του Αμερικανικού Ναυτικού, το οποίο είχαμε δημοσιεύσει στις 28 Δεκεμβρίου, με τον τίτλο «Αν το ΠΝ θέλει «Arleigh Burke» πρέπει να περιμένει τουλάχιστον μέχρι το 2027», σύμφωνα με το οποίο το Αμερικανικό Ναυτικό θα αποσύρει ή θα θέσει σε κατάσταση εφεδρείας 48 πλοία, κανένα εκ των οποίων κλάσης «Arleigh Burke». Είχαμε αναφέρει τη συγκεκριμένη εξέλιξη στο πλαίσιο του προγράμματος του Πολεμικό Ναυτικό (ΠΝ) για τη ναυπήγηση νέων φρεγατών και της ενδιάμεσης λύσης, και την πιθανότητα η αμερικανική πρόταση των MMSC να συνοδευτεί από την ενδιάμεση λύση των «Arleigh Burke». Όπως προκύπτει όμως, κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, τουλάχιστον μέχρι το 2027, στην καλύτερη περίπτωση.