Όπως δήλωσε ο Σμήναρχος Lee Ottati, προϊστάμενος του προγράμματος αεροσκαφών εναέριου ανεφοδιασμού KC-46A Pegasus της Αμερικανικής Αεροπορίας, στο συνέδριο «Life Cycle Industry Days», τα αεροσκάφη αντιμετωπίζουν ακόμα έξι αστοχίες κατηγορίας 1, δηλαδή σοβαρές αστοχίες οι οποίες αν δεν διορθωθούν μπορεί να οδηγήσουν σε ατυχήματα και δυστυχήματα. Δύο από τις έξι αστοχίες συνδέονται με το σύστημα RVS (Remote Vision System) του αεροσκάφους και η διόρθωση τους αναμένεται έως τα τέλη του 2025, μέσω της υιοθέτησης νέου συστήματος RVS. Οι άλλες τέσσερις αστοχίες κατηγορίας 1 αφορούν σε διαρροή του συστήματος καυσίμου του αεροσκάφους και σε ρωγμές σε μικτό μεταλλικό μέρος της ατράκτου. Η διόρθωση της αστοχίας στο σύστημα καυσίμου έχει ήδη ενσωματωθεί στα αεροσκάφη νέας παραγωγής και αναμένεται να ενσωματωθεί και στα αεροσκάφη που βρίσκονται σε υπηρεσία. Ομοίως, σε εξέλιξη βρίσκεται και η διαδικασία διόρθωσης της αστοχίας στο μικρό μεταλλικό μέρος της ατράκτου.