Ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες για τα υποβρύχια T-212CD (Common Design) δημοσιοποίησαν τα γερμανικά ναυπηγεία TKMS (Thyssenkrupp Marine Systems). Επιγραμματικά, τα υποβρύχια T-212CD θα είναι μεγαλύτερα, σε σχέση με τα T-212A, ενώ θα ενσωματώνουν έντονα χαρακτηριστικά απόκρυψης του ίχνους (Stealth). Να σημειωθεί ότι Γερμανία και Νορβηγία έχουν υπογράψει σύμβαση ύψους € 5,5 δισεκατομμυρίων για τη ναυπήγηση έξι T-212CD, εκ των οποίων δύο για τη Γερμανία και τέσσερα για τη Νορβηγία (στο πρόγραμμα συμμετέχει και η νορβηγική Kongsberg). Σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό, το πρώτο υποβρύχιο θα αρχίσει να ναυπηγείται το 2023, ενώ η παράδοση του στη Νορβηγία έχει προγραμματιστεί για το 2029. Το πρώτο γερμανικό υποβρύχιο αναμένεται να παραδοθεί το 2032.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που δημοσιοποίησε η TKMS, σε σχέση με τα T-212A, τα T-212CD θα έχουν 65% μεγαλύτερο εκτόπισμα (από τους 1.524 στους 2.500 τόνους). Θα είναι 30% μακρύτερα (από τα 57,2 στα 73 μέτρα), 50% πλατύτερα (από τα 6,8 στα 10 μέτρα), ενώ θα είναι και ψηλότερα κατά δύο μέτρα (από τα 11 στα 13 μέτρα). Ο λόγος που τα T-212CD είναι μεγαλύτερων διαστάσεων είναι η υιοθέτηση μεγαλύτερου εξωτερικού κελύφους, προκειμένου να μειωθεί το ίχνος σόναρ του υποβρυχίου. Ένας άλλος λόγος είναι η αύξηση της μεταφορικής ικανότητας σε όπλα και η αύξηση του χρόνου παραμονής στη θάλασσα. Για το σόναρ των υποβρυχίων υπάρχουν οι επιλογές των ενεργητικών ή των παθητικών. Εξωτερικά, η σχεδίαση των T-212CD θα διαφέρει από τα συμβατικά υποβρύχια, καθώς έχουν επιλεγεί ευθείες επιφάνειες, ως μέσω μείωσης του ίχνους σόναρ (η ίδια αρχή χρησιμοποιείται και στη σχεδίαση των αεροσκαφών Stealth).