Το Αμερικανικό Ναυτικό θα παραλάβει σύντομα το πρώτο αεροσκάφος F/A-18E/F Super Hornet Block.3, το οποίο, μαζί με άλλο ένα, προορίζεται για δοκιμές επί αεροπλανοφόρου. Η έκδοση Block.3 άρχισε να αναπτύσσεται το 2008 και, μεταξύ άλλων, θα ενσωματώνει σύστημα IRST (Infrared Search & Track) μεγάλης εμβέλειας, το οποίο προσφέρεται και ως αναβάθμιση από το επίπεδο Block.1 στο επίπεδο Block.2. Το σύστημα IRST Block.2 αυξάνει, σε μεγάλο βαθμό, της ανάλυση (resolution) πολλαπλών στόχων, συνεπώς επιτρέπει την ευκρινέστερη αναγνώριση των στόχων σε μεγαλύτερες αποστάσεις.
Επιπλέον τα Super Hornet Block.3 θα ενσωματώνουν νέο ψηφιακό πιλοτήριο (cockpit) της ισραηλινής Elbit, υπολογιστή αποστολής, νέο ταχύτερο σύστημα ζεύξης δεδομένων και ένα νέο HUD (Head-Up-Display) χαμηλού σχεδιαστικού προφίλ και διαστάσεων και μία ευρεία οθόνη αφής υψηλής ανάλυσης διαστάσεων 10 x 19, με αυξημένες δυνατότητες απεικόνισης τακτικών δεδομένων, επεξεργασίας δεδομένων με τη βοήθεια προηγμένων εφαρμογών και παραγωγής υψηλής ανάλυσης εικόνας και ήχου.
Μια εξίσου σημαντική προσθήκη του Block.3 θα είναι οι σύμμορφες δεξαμενές καυσίμου, οι οποίες θα αυξήσουν την εμβέλεια του αεροσκάφους κατά 160-320 χιλιόμετρα (από τα 725 χιλιόμετρα στα 885-1.045 χιλιόμετρα), ανάλογα με το φόρτο. Η προσθήκη των σύμμορφων δεξαμενών θα αφαιρέσει την ανάγκη μεταφοράς δύο εξωτερικών δεξαμενών καυσίμου, άρα θα απελευθερωθούν δύο σημεία ανάρτησης της ατράκτου για επιπλέον μεταφορά όπλων.
Παράλληλα εξετάζεται και η πιθανότητα υιοθέτησης βελτιωμένων κινητήρων F-414 της General Electric με 20% αυξημένη ώση. Επίσης, τα F/A-18 Block.3 Super Hornet θα ενσωματώνουν και μικρές αεροδυναμικές βελτιώσεις οι οποίες θα μειώσουν τη διατομή ραντάρ του αεροσκάφους (RCS : Radar Cross Section). Η κυριότερη βελτίωση αφορά στην επανασχεδίαση του ρύγχους του αεροσκάφους.