Σύμφωνα με δημοσιεύματα γαλλικών μέσων, στα τέλη Φεβρουαρίου η Γαλλία και η Ινδία ολοκλήρωσαν τις διαπραγματεύσεις για την πώληση 26 μαχητικών αεροσκαφών Rafale-Μ, στο Ινδικό Ναυτικό, με κόστος $ 7,6 δισεκατομμύρια, και ότι το σχετικό συμβόλαιο θα υπογραφεί τον Απρίλιο, στη διάρκεια της επίσκεψης του Γάλλου Υπουργού Άμυνας στη χώρα. Τα 26 Rafale-M θα αντικαταστήσουν τα ρωσικής προέλευσης MiG-29K και MiG-29KUB. Από τα 26 αεροσκάφη τα 18-22 θα επιχειρούν από τα αεροπλανοφόρα INS «Vikrant» και INS «Vikramaditya», ενώ τα υπόλοιπα 4-8 αεροσκάφη θα χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση και στην αντικατάσταση αεροσκαφών της δύναμης των 18 επιχειρησιακών. Τα 26 νέα αεροσκάφη θα προστεθούν στα 36 που επιχειρεί η Ινδική Αεροπορία. Μια πτυχή της συμφωνία είναι και η πιθανή κατασκευή γραμμής τελικής συναρμολόγησης Rafale στην Ινδία, όχι μόνο για να υποστηριχθεί η παραγωγή των 26 Rafale-M, αλλά και να επιταχυνθεί η διαδικασία παραγωγής των γαλλικών μαχητικών και για τρίτες χώρες. Επίσης, η ύπαρξη γραμμής τελικής συναρμολόγησης στην Ινδία θα υποστηρίξει σημαντικά την υποψηφιότητα του Rafale στον ινδικό διαγωνισμό για την προμήθεια 114 νέων μαχητικών αεροσκαφών. Σήμερα, η Dassault έχει εξασφαλισμένες παραγγελίες για 230 Rafale, εκ των οποίων 164 προορίζονται για εξαγωγές και 56 για τη Γαλλία. Με αυτά τα νούμερα η γραμμή παραγωγής του αεροσκάφους στη Γαλλία θα είναι απασχολημένη μέχρι το 2032.
Τον Μάρτιο του 2024 η Dassault Aviation ανακοίνωσε ότι έχει άμεσο στόχο να αυξήσει τον μηνιαίο ρυθμό παραγωγής των Rafale στα τρία αεροσκάφη και απώτερο στα τέσσερα αεροσκάφη. Ωστόσο, ακόμα και έτσι μια δεύτερη γραμμή τελικής συναρμολόγησης είναι αναγκαία για να επισπευστούν οι χρόνοι παράδοσης, ιδιαίτερα στην περίπτωση που προκύψουν επιπλέον παραγγελίες. Υπενθυμίζουμε ότι τα 36 Rafale της Ινδικής Αεροπορίας κόστισαν $ 8,8 δισεκατομμύρια. Από το ποσό αυτό: (α) Τα $ 3,06 δισεκατομμύρια είναι το κόστος παραγωγής των 36 Rafale στις εγκαταστάσεις της HAL ($ 85 εκατομμύρια ανά αεροσκάφος) (β) Τα $ 1,721 δισεκατομμύρια είναι το κόστος μεταφοράς τεχνολογίας και τεχνογνωσίας, καθώς και οι δαπάνες της HAL για την προετοιμασία της γραμμής παραγωγής (εργοτάξιο, μηχανήματα κ.ά.), της εκπαίδευσης του προσωπικού και τα εργατικά και αναλώσιμα κόστη της βιομηχανικής διαδικασίας και απαιτεί το πρόγραμμα της παραγωγής (γ) Τα $ 1,906 δισεκατομμύρια είναι το κόστος της σύμβασης εν συνεχεία υποστήριξης των αεροσκαφών, δεκαετούς διάρκειας (δ) Τα $ 1,2 δισεκατομμύρια είναι το κόστος της δημιουργία δύο αεροπορικών βάσεων και δύο νέων κέντρων υποστήριξης και συντήρησης για τα 36 αεροσκάφη και (ε) Τα υπόλοιπα $ 913 εκατομμύρια είναι το κόστος της προμήθεια των όπλων για δύο φόρτους μάχης ανά αεροσκάφος.