Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Reuters» η Ινδία ανακοίνωσε ότι επέλεξε την κοινοπραξία της γερμανικής TKMS (ThyssenKrupp Marine Systems) και της ινδικής Mazagon Dock Shipbuilders (MDS) για το πρόγραμμα υποβρυχίων Project-75(I), προϋπολογισμού $ 8,1 δισεκατομμυρίων. Το πρόγραμμα Project-75(I) αφορά στη ναυπήγηση έξι προηγμένων υποβρυχίων, με σύστημα AIP (Air-Independent Propulsion). Είναι συνέχεια του προγράμματος Project-75, δηλαδή της ναυπήγηση έξι υποβρυχίων τύπου Scorpene, κλάσης «Kalvari», της γαλλικής Naval Group. Τα «Kalvari» ναυπηγήθηκαν χωρίς σύστημα AIP, αλλά στις αρχές Ιανουαρίου, το Υπουργείο Άμυνας της Ινδίας ανακοίνωσε ότι υπέγραψε σύμβαση ύψους € 214 εκατομμυρίων, για την ενσωμάτωση του εγχώριας σχεδίασης και ανάπτυξης συστήματος AIP-Plug (Air Independent Propulsion) στα «Kalvari» (το πρόγραμμα θα υλοποιήσει η MDS). Η κοινοπραξία TKMS/MDS επικράτησε της κοινοπραξία μεταξύ της ισπανικής Navantia και της ινδικής Larsen & Toubro (L&T). Οι δύο κοινοπραξίες επιλέχθηκαν για τελική αξιολόγηση μεταξύ πέντε υποψηφιοτήτων, από τη Γαλλία, τη Γερμανία, τη Νότια Κορέα, τη Ρωσία και την Ισπανία. Οι προτάσεις της Γαλλίας, της Νότιας Κορέας και της Ρωσίας απορρίφθηκαν τον Ιούλιο του 2021. Η Γερμανία, που τελικά επικράτησε του διαγωνισμού, προσφέρει μια έκδοση του Type-214 εκτοπίσματος 3.000 τόνων (η Ισπανία προσέφερε μια έκδοση του S-80). Σύμφωνα με τον ισχύοντα προγραμματισμό, το πρώτο υποβρύχιο του προγράμματος Project-75(I) θα πρέπει να ενταχθεί σε υπηρεσία περί το 2030.