Στη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης «DSEI 2025», η ευρωπαϊκή MBDA, μαζί με Βρετανούς, Γάλλους και Ιταλούς αξιωματούχους, ανακοίνωσαν ότι οι πύραυλοι του προγράμματος FC/ASW (Future Cruise/Anti-Ship Weapon) θα ονομάζονται Stratus, και πιο συγκεκριμένα Stratus LO (Low Observable) και Stratus RS (Rapid Strike). Προγενέστερα, ο Stratus LO ήταν γνωστός ως TP-15, ενώ ο Stratus RS ως RJ-10. Οι δύο πύραυλοι, συνδυαστικά, θα αντικαταστήσουν τους πυραύλους RGM-84 Harpoon, ΜΜ-40 Exocet και SCALP/Storm Shadow, με πυραύλους συμβατούς με τους κάθετους εκτοξευτές Mk.41 VLS (Vertical Launch System) και Sylver A70.
Στο πρόγραμμα FC/ASW, το οποίο ξεκίνησε το 2017, συμμετέχουν η Γαλλία, η Μεγάλη Βρετανία και η Ιταλία. Ο Stratus LO είναι υποηχητικός πύραυλος, σχεδίασης χαμηλού ίχνους (Stealth), πλεύσης (Cruise), σχεδιασμένος για προσβολές καλά προστατευμένων χερσαίων στόχων από μεγάλη απόσταση και με ακρίβεια. Ενσωματώνει υπέρυθρο ερευνητή για αναγνώριση στόχου και ακρίβεια, ακόμα και σε περιβάλλον έντονων ηλεκτρονικών παρεμβολών. Ο κινητήρας του σχεδιάστηκε από την Rolls-Royce και τη Safran. Ο Stratus RS είναι υπερηχητικός και προορίζεται για προσβολή ναυτικών στόχων. Ενσωματώνει κινητήρα Ramjet στερεού καυσίμου και ικανότητα εκτέλεσης βίαιων ελιγμών. Επίσης ενσωματώνει ερευνητή ραδιοσυχνοτήτων για πρόσκτηση στόχου από απόσταση και ανθεκτικότητα στα ηλεκτρονικά αντίμετρα.
Η επιλογή ανάπτυξης δύο διαφορετικών πυραύλων έχει να κάνει με την ανάγκη προσβολής διαφορετικών στόχων (θαλάσσιους και χερσαίους), άρα με την ανάγκη υιοθέτησης διαφορετικού προφίλ επίθεσης. Στην περίπτωση προσβολής στόχων εδάφους ο πύραυλος θα προσεγγίζει το στόχο από μεγάλο υψόμετρο, ενώ για την προσβολή πλοίων η προσέγγιση είναι διαφορετική, με πτήση κοντά στην επιφάνεια της θάλασσας και εφαρμογή τακτικής Pop-Up στην τερματική φάση. Σύμφωνα με το ισχύον χρονοδιάγραμμα ο Stratus LO αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία το 2028, ενώ ο Stratus RS το 2034.