Η Babcock και η σχεδίαση Arrowhead-140 επέλεξε τελικά το Λονδίνο για το πρόγραμμα ναυπήγησης των πέντε (5) φρεγατών Type-31e, που είναι μικρότερες και οικονομικότερες από τις Type-26. Το κόστος του προγράμματος δεν θα πρέπει να ξεπερνά τις £ 250 εκατομμύρια (€ 350 εκατομμύρια), δηλαδή το συνολικό κόστος και για τα πέντε (5) πλοία δεν θα πρέπει να ξεπεράσει τα € 1,4 δισεκατομμύρια.

Η τελική συναρμολόγηση των πλοίων θα γίνεται στο Rosyth (Fife), ενώ τα διάφορα τμήματα θα κατασκευάζονται σε διάφορες τοποθεσίες της Μεγάλης Βρετανίας. Η έναρξη της ναυπήγησης του πρώτου πλοίου θα ξεκινήσει εντός του 2019, ενώ η παράδοση του προσδιορίζεται για το 2023.

Το διαγωνισμό διεκδίκησαν η BAE System με τις σχεδιάσεις Avenger (βελτιωμένη έκδοση των περιπολικών ανοιχτής θαλάσσης κλάσης «River») και Cutlass (βελτιωμένη έκδοση των κορβετών κλάσης «Al-Shamikh»), η BMT με τη σχεδίαση Nenator-110, η Stellar Systems με τη σχεδίαση Spartan και η νικήτρια Babcock με τη σχεδίαση Arrowhead-140 (έλκει την καταγωγή της από τις φρεγάτες κλάσης «Iver Hutfeldt» της Δανίας).

Αρχικά, το Λονδίνο αποφάσισε τη ναυπήγηση 13 φρεγατών Type-26, στο πλαίσιο της «Εθνικής Ναυπηγικής Στρατηγικής» («National Shipbuilding Strategy»), με στόχο την αντικατάσταση των 13 εν υπηρεσία φρεγατών Type-23. Ωστόσο το κόστος των Type-26 είναι της τάξεως του € 1,125 δισεκατομμυρίων (συνολικό κόστος του προγράμματος: € 14,625 δισεκατομμύρια). Ωστόσο για λόγους συμπίεσης του κόστους αποφασίστηκε η ναυπήγηση οκτώ (8) Type-26 και πέντε (5) Type-31e (συνολικό κόστος του προγράμματος: € 10,75 δισεκατομμύρια, εξοικονόμηση: € 3,875 δισεκατομμυρίων ή 26,5% του αρχικού προϋπολογισμένου κόστους)

Comments

  1. https://www.youtube.com/watch?v=NPMkR1fvI4I
    Έξι ως οκτώ τέτοια πλοία συν ο εκσυγχρονισμός τον MEKO [ υπάρχει πολύ συμφέρουσα πρόταση από Σουηδία] και πιθανόν στο άμεσο μέλλον δύο Ticonderoga ή ακόμα καλύτερα δύο Arleigh Burke και έχουμε λύση το θέμα ανανέωση του στόλου για τα επόμενα τριάντα χρόνια.
    Λύσεις υπάρχουν και σε προσιτές τιμές πολιτική βούληση δεν υπάρχει και μακροχρόνιος σχεδιασμός.

  2. https://www.youtube.com/watch?v=W0_whnRAmNI

    Τα πλοία θα έχουν την παραπάνω διαμόρφωση για 360 εκ ευρώ, όλα τα υπόλοιπα είναι ξεχωριστό συμβόλαιο ή θα τα μεταφέρουν απο τις Type 23. Σε δική μας περίπτωση θα κόστιζαν άνω των 750 εκ ευρώ έκαστη. Αυτά για να έχουμε και μία ιδέα για το αληθινό κόστος των IH

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *