Η σουηδική Υπηρεσία Διαχείρισης Υλικού (FMV : Försvarets materielverk) έδωσε στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για τα προγράμματα ανάπτυξης νέων τορπιλών για το Σουηδικό Ναυτικό, αλλά και για χώρες του εξωτερικού. Η πρώτη εξέλιξη/πρόγραμμα είναι η νέα ηλεκτροκίνηση τορπίλη Torpedo-63, των 533 χιλιοστών, εξέλιξη της ελαφρύτερης Torpedo-47. Η ανάπτυξη της Torpedo-63 επιλέχθηκε για την αντικατάσταση των Torpedo-62, οι οποίες χρησιμοποιούν καύσιμο κηροζίνης. Επί του παρόντος το Σουηδικό Ναυτικό αντικαθιστά τις παλαιές ελαφρές τορπίλες Torpedo-45 με τις νέες Torpedo-47. Οι Tropedo-47 θα εξοπλίσουν τα σουηδικά υποβρύχια και τις κορβέτες κλάσης «Visby», ενώ υπάρχει πρόβλεψη και για ενσωμάτωση τους σε ελικόπτερα. Οι συγκεκριμένες τορπίλες έχουν σχεδιαστεί να επιχειρούν σε ρηχές θάλασσες, όπως η Βαλτική. Το πρόγραμμα ανάπτυξης της ξεκίνησε τον Μάιο του 2016, στο πλαίσιο προγράμματος ύψους $ 188 εκατομμυρίων.
Πρόκειται για τορπίλη διαμετρήματος 400 χιλιοστών, ηλεκτρικής πρόωσης, ενσύρματης καθοδήγησης με προηγμένο σύστημα ανίχνευσης και πλοήγησης. Ζυγίζει 340 κιλά, εκ των οποίων 50 κιλά ζυγίζει η πολεμική κεφαλή, και έχει μήκος 2,85 μέτρα. Το μέγιστο βεληνεκές της είναι 50 χιλιόμετρα, ενώ μπορεί να επιχειρεί σε βάθος 300+ μέτρα. Μπορεί να επιτύχει μέγιστη ταχύτητα 40+ κόμβους (74+ χιλιόμετρα την ώρα). Στον τομέα των βαρέων τορπιλών, το Σουηδικό Ναυτικό εφαρμόζει πρόγραμμα επέκτασης της επιχειρησιακής ζωής των Torpedo-62, ως ενδιάμεση λύση μέχρι την έλευση των νέων Torpedo-63. Στόχος της Σουηδίας είναι η ανάπτυξη της Torpedo-63 να ξεκινήσει το 2027 και να ολοκληρωθεί το 2031. Στη συνέχει να ξεκινήσει η παραγωγή και οι πρώτες νέες τορπίλες να παραδοθούν το 2032. Η Torpedo-63 θα επιτυγχάνει μέγιστο βεληνεκές άνω των 50 χιλιομέτρων και μέγιστη συνεχόμενη ταχύτητα άνω των 50 κόμβων (93 χιλιόμετρα την ώρα). Θα ενσωματώνει την ακουστική κεφαλή της Torpedo-47.