Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τύπου της Ταιβάν, το υποβρύχιο «Hai Kun» (SS-711) αντιμετώπισε σοβαρή δυσλειτουργία, στο υδραυλικό του σύστημα, κατά την διάρκεια δοκιμών στη θάλασσα. Λόγω της δυσλειτουργίας, το πρυμναίο πηδάλιο του υποβρυχίου, σχήματος «Χ», κατέστη προσωρινά ανεξέλεγκτο, αναγκάζοντας το πλήρωμα να καταφύγει στο χειροκίνητο σύστημα διεύθυνσης, προκειμένου να αποφύγει πιθανό ατύχημα. Το περιστατικό συνέβη κατά τη διάρκεια της δεύτερης θαλάσσιας δοκιμής του υποβρυχίου. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, όλα τα υδραυλικά συστήματα του υποβρυχίου παρουσίασαν βλάβη καθιστώντας το πηδάλιο μη λειτουργικό.

Ένα μέλος του πληρώματος δήλωσε ότι η κατάσταση γρήγορα έγινε κρίσιμη: «Το υδραυλικό σύστημα παρουσίασε πλήρη βλάβη και το πηδάλιο ήταν εντελώς ακίνητο. Για να αποτραπεί ένα πιθανό ατύχημα, το πλήρωμα έστρεψε χειροκίνητα το πηδάλιο. Χάρη σε αυτή την παρέμβαση, το υποβρύχιο σώθηκε από τον κίνδυνο». Το «Hai Kun» είναι το πρώτο υποβρύχιο εγχώριας σχεδίασης και ανάπτυξης της Ταιβάν. Η Διοίκηση του Ναυτικού της Ταιβάν επιβεβαίωσε τη δυσλειτουργία, αλλά δήλωσε ότι ακολουθήθηκαν όλες οι διαδικασίες και η κατάσταση τέθηκε υπό έλεγχο. Επίσης ανακοίνωσε ότι ολοκληρώθηκαν οι απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες, κατά την επιστροφή στο λιμάνι, και ότι τα συστήματα του υποβρυχίου λειτουργούν πλέον κανονικά.

Τα υποβρύχια κλάσης «Hai Kun» είναι εξελιγμένη έκδοση των ολλανδικών κλάσης «Walrus». Η σχεδίαση των υποβρυχίων ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2016. Σε πρώτη φάση θα ναυπηγηθούν δύο υποβρύχια για την αντικατάσταση ισάριθμων κλάσης «Hai Shih», ενώ στη συνέχεια θα ναυπηγηθούν άλλα δύο για την αντικατάσταση των υποβρυχίων κλάσης «Chien Lung», τα οποία εντάχθηκαν σε υπηρεσία το 1987 και το 1988 αντίστοιχα. Συνολικά, η Ταιβάν έχει στόχο να ναυπηγήσει οκτώ υποβρύχια της κλάσης. Έχουν μήκος 70 μέτρα, εκτόπισμα 2.500 τόνους και ενσωματώνουν έξι τορπιλοσωλήνες των 533 χιλιοστών. Το πρώτο υποβρύχιο («Hai Kun») άρχισε να ναυπηγείται το Νοέμβριο του 2021 και καθελκύστηκε τον Σεπτέμβριο του 2023.