Η Αμερικανική Αεροπορία ανακοίνωσε ότι εργάζεται προκειμένου να περιορίσει την καθυστέρηση και να μειώσει την αύξηση του κόστους αναβάθμισης των στρατηγικών βομβαρδιστικών B-52H Stratofortress. Το πρόγραμμα αναβάθμισης έχει ως στόχο να διατηρήσει τα αεροσκάφη ικανά έως τη δεκαετία του 2060. Τα δύο κύρια προγράμματα αναβάθμισης είναι το RMP (Radar Modernization Program), το οποίο καταγράφει αύξηση κόστους κατά 43%, από τα $ 2,3 δισεκατομμύρια στα $ 3,3 δισεκατομμύρια. Το δεύτερο είναι το CERP (Commercial Engine Replacement Program), το οποίο καταγράφει καθυστέρηση τριών ετών και αύξηση κόστους κατά 20%, από τα $ 12,5 δισεκατομμύρια στα $ 15 δισεκατομμύρια.
Το πρόγραμμα RMP αφορά στην εγκατάσταση ραντάρ τεχνολογίας AESA, συγκεκριμένα του AN/APG-79, το οποίο θα αντικαταστήσει το ραντάρ μηχανικής σάρωσης AN/APG-166. H χρήση τους θα βελτιώσουν τις ικανότητες του B-52H σε επίπεδο πλοήγησης και στόχευσης, καθώς και την επίγνωση της κατάστασης. Το πρόγραμμα CERP αφορά στην εγκατάσταση των νέων κινητήρων F130, προς αντικατάσταση των TF33-PW-103. Οι νέοι κινητήρες έχουν 20-30% βελτίωση στην απόδοση του καυσίμου και θα επιφέρουν αύξηση της αυτονομίας του αεροσκάφους κατά 40%. Εκτός του νέου ραντάρ και των νέων κινητήρων, τα αεροσκάφη θα αναβαθμιστούν και με νέα συστήματα επικοινωνίας, πλοήγησης και νέο ψηφιακό/αναλογικό σύστημα ελέγχου κινητήρα. Τα εκσυγχρονισμένα B-52H θα λάβουν την ονομασία B-52J.