Ο Γενικός Διευθυντής της TAI (Turkish Airspace Industries), Μεχμέτ Ντεμίρογλου, ανακοίνωσε αλλαγή προτεραιότητας στο πρόγραμμα επιθετικών ελικοπτέρων ATAK-2. Ο Ντεμίρογλου είπε το ελικόπτερο γενικής χρήσης των 10 τόνων προωθήθηκε στη λίστα των προτεραιοτήτων, λόγω της άμεσης ανάγκης του Τουρκικού Στρατού, και η ανάπτυξη του ATAK-2 έλαβε χαμηλότερη προτεραιότητα. Ωστόσο διευκρίνισε ότι το πρόγραμμα δεν ακυρώνεται: «Το πρόγραμμα ATAK-2 συνεχίζεται, αλλά κάναμε μια αλλαγή. Καθίσαμε στο τραπέζι, υπό τον συντονισμό της Προεδρίας Αμυντικών Βιομηχανιών, και είδαμε τι χρειαζόμαστε περισσότερο … Στις αξιολογήσεις που έγιναν ο Τουρκικός Στρατός μας είπε ότι τα ελικόπτερα γενικής χρήσης των 10 τόνων είναι προτεραιότητα, λόγω του ότι τα T-70 δεν μπορούν να αποκτηθούν από το 2030 και μετά. Συν το ότι κάποια ελικόπτερα θα πρέπει να αντικατασταθούν, λόγω παλαιότητας, το ελικόπτερο γενικής χρήσης των 10 τόνων θα πρέπει να κατασκευαστεί νωρίτερα», δήλωσε ο Ντεμίρογλου.

Ως προς το πρόγραμμα του ελικοπτέρου γενικής χρήσης των 10 τόνων, ο Ντεμίρογλου είπε ότι «το πρόγραμμα είναι σε εξέλιξη και ότι η αρχική έκδοση θα είναι αυτή της πυρόσβεσης, αλλά αποφασίστηκε να αναπτυχθούν και εκδόσεις για το Στρατό, την Αεροπορία, το Ναυτικό και τη Χωροφυλακή». Να σημειωθεί ότι τα δύο προγράμματα ελικοπτέρων αναπτύσσονται παράλληλα, και τα δύο ελικόπτερα έχουν και μοιράζονται πολλά κοινά υποσυστήματα. Ως προ το χρονοδιάγραμμα, ο Ντεμίρογλου δήλωσε ότι «μπορούμε να βάλουμε ξανά το ATAK-2 στην ατζέντα την περίοδο 2028-2029 και να ολοκληρώσουμε την ανάπτυξη του μέχρι το 2030». To ΑΤΑΚ-2 (T-929) άρχισε να αναπτύσσεται το 2019, ως μια βαρύτερη και πιο σύγχρονη έκδοση του ATAK (Τ-129). Η πρώτη του πτήση πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2023, με ουκρανικούς κινητήρες.

Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό το ελικόπτερα θα εντάσσονταν σε υπηρεσία το 2026, αλλά πλέον η ένταξη του σε υπηρεσία τοποθετείτε στις αρχές της δεκαετίας του 2030. Το μέγιστο βάρος απογείωσης είναι 10 τόνοι. Ενσωματώνει δύο κινητήρες TV3-117 μέγιστης ισχύος 2.500 ίππων έκαστος. Επιτυγχάνει μέγιστη ταχύτητα 318 χιλιόμετρα την ώρα και μπορεί να πετά σε μέγιστο ύψος 20.000 ποδιών (6.096 μέτρα). Ο οπλισμός του αποτελείται από ένα πυροβόλο των 30 χιλιοστών και έξι σταθμούς οπλισμού για ρουκέτες και αντιαρματικούς πυραύλους ή πυραύλους αέρος-αέρος. Ως προς το ελικόπτερο γενικής χρήσης των 10 τόνων (T-925), στην πρόσφατη έκθεση «Paris Air Show 2025» η TAI παρουσίασε το ελικόπτερο με σημαντικές αλλαγές στη σχεδίαση. Η αρχική σχεδίαση του ελικοπτέρου παρέπεμπε στο αμερικανικό S-92 της Sikorsky.

Ωστόσο, η νέα σχεδίαση είναι μικρότερη και παραπέμπει στο S-70. Η αρχική σχεδίαση του T-925 είχε μεγάλη άτρακτο και οπίσθια ράμπα, ενώ η νέα σχεδίαση έχει μικρότερη άτρακτο και έχει αφαιρεθεί η οπίσθια ράμπα. Ο λόγος της αλλαγής στη σχεδίαση έχει να κάνει με την βελτίωση της αεροδυναμικής συμπεριφοράς του ελικοπτέρου. Το T-925 αναπτύσσεται με βάση της σχεδίαση του ελαφρύτερου και μικρότερου ελικοπτέρου T-625 Gökbey. To Τ-925 θα έχει μεταφορική ικανότητα 20 πλήρως εξοπλισμένων στρατιωτών, ενώ το T-625 μπορεί να μεταφέρει έως και 12 πλήρως εξοπλισμένους στρατιώτες. Η αλλαγή της σχεδίασης αναμένεται να έχει επιπτώσεις και στο χρονοδιάγραμμα ανάπτυξης του ελικοπτέρου, η πρώτη πτήση του οποίου είχε προγραμματιστεί για το 2024, αλλά δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμα.