Στη διάρκεια του συνεδρίου «Sea Air Space 2024» o Mark Sears, Αντιπρόεδρος της Boeing για τα μαχητικά αεροσκάφη, δήλωσε ότι η πρόσφατη προμήθεια F/A-18 Super Hornet από το Αμερικανικό Ναυτικό θα επεκτείνει τη γραμμή παραγωγής μέχρι το 2027, αλλά αν δεν υπάρξουν νέες παραγγελιές η γραμμή παραγωγής θα πρέπει να τερματιστεί. Δήλωσε επίσης ότι η Boeing βρίσκεται σε διαδικασία εμπορικής προώθησης του αεροσκάφους σε διάφορες χώρες, αλλά ακόμα δεν έχει αποσπάσει νέες παραγγελίες, που θα επέκτειναν τη γραμμή παραγωγής πέραν του 2027 (το πρώτο F/A-18 Super Hornet παραδόθηκε το 1999).
Ως προς την παραγωγή ο Mark Sears δήλωσε ότι θα μειωθεί ο ρυθμός παραγωγής των F/A-18 Super Hornet, από τα 24 στα 18 αεροσκάφη το έτος, με το προσωπικό να πηγαίνει στην παραγωγή των F-15EX Eagle II, T-7A Red Hawk και MQ-25 Sting Ray. Στις 19 Μαρτίου το Αμερικανικό Ναυτικό προχώρησε στην προμήθεια 17 F/A-18E/F Block.3 Super Hornet, με κόστος $ 1,3 δισεκατομμύρια, τα οποία θα πρέπει να έχουν παραδοθεί μέχρι την άνοιξη του 2027. Εκτός της παραγωγής των νέων αεροσκαφών η Boeing υλοποιεί σύμβαση αναβάθμισης των υφιστάμενων αεροσκαφών (Block.2) στη νεότερη έκδοση Block.3.