Σε εξέλιξη είναι οι εργασίες κατασκευής του φράχτη του Έβρου για την αποτροπή των μεταναστευτικών ροών. Πρόκειται για εργασίες στο κομμάτι του πέταλου των Φερών, του Κτήματος Τσιρόζη καθώς και της περιοχής Νέας Εγνατίας. Οι εργασίες εγκατάστασης του φράχτη σχετίζονται με σημεία στα οποία δεν υπάρχει το φυσικό σύνορο του ποταμού Έβρου.

Comments

  1. Και όπως έλεγε και ένας συνέλληνας «και αυτή η κυβέρνηση κάνει ότι μπορεί για να διευκολύνει τους λαθρομετανάστες να μπουν στην χώρα».
    Άντε μετά να μιλήσεις με επιχειρήματα…

    1. Κάποιοι κακοπροαίρετοι λένε ότι το κέντρο της Αθήνας μοιάζει με το Ισλαμαμπάντ. Επίσης, λένε οι κακοπροαίρετοι ότι ο αριθμός των απελάσεων τείνει στο μηδέν.

      Τέλος βγαίνει η Ντόρα και λέει για τους λαθρομετανάστες αυτό:
      https://www.thetoc.gr/politiki/article/ntora-mpakogianni-na-kanoume-tous-metanastes-ergates-gis

  2. εν τω μεταξύ τα θετικά βγαίνουν σε αυτό το site επιγραμματικά.
    Τα αρνητικά (και δεν διαφωνώ οτι υπάρχουν πολλά) βγαίνουν με πολλά σχόλια επι του άρθρου

    ε defencereview ?

    1. Κάνε μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας. Τι θετικό βρίσκεις σε ένα φράκτη που χρηματοδοτήθηκε από εθνικούς πόρους; Θα κοστίσει κανά 60ρι μύρια; Μόνο αν είσαι σε αυτούς που έλαβαν κονδύλια χαίρεσαι (μελετητές, εργολάβοι, κατασκευαστικές). Γιατί απ` όλα αυτά χαίρεσαι εσύ;

      1. που δεν τον παράτησαν στην τύχη τους (και τον φράχτη και τον Έβρο)
        Ωραίο θα ήταν να πέρναμε κονδύλια απο την EU αλλά είναι σύνορα μας..οποτε δεν είναι και τρελλό να πληρώνουμε

        Βέβαια φτασε για άλλη μια φορά το σκατό στην κάλτσα για να κουνηθούμε..

    1. o μεταλικος μπορει να εχει κενα. Αν κανεις συνεχομενο τσιμεντενιο τοιχο με υψος 5 μετρων που θα χει αυτος για χιλιομετρα, τοτε οι δυναμεις που θα δεχεται απο τον ανεμο λογω μεγαλης επιφανειας θα ειναι τεραστιες. Με λίγα λογια αν ηταν τσιμεντενιος θα ηθελες και παχος σαν του σινικου τοιχους για να αντεξει(υπερβαλλω) που θα ανεβαζε και το κοστος πολυ αναγαστικα.
      Λιγο πολυ και ο λογος που χρησιμοποιουν παρα πολυ μεταλλο στους ουρανοξυστες, αυτο και το οτι μειωνεται πολυ το Ιδιο Βαρος της κατασκευης.

          1. Στα πρώτα τρια χρόνια που θα κυβερνάει ο κορδελάκιας όχι. Μετά έρχονται τα ζόρια όταν εισχωρήσει η διάβρωση και όταν το βρεγμένο έδαφος αρχίσει τις μετατοπίσεις θεμελίων.

            Αλλά μέχρι να αρχίσει να σαπίζει ο μεταλλικός φράκτης, θα έχει φύγει ο κορδελάκιας, οπότε τι μας νοιάζει;

  3. Την ίδια στιγμή ο Τούρκος υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Adil Karaismailoğlu, αν και ίσως όχι ο καθ΄ύλην αρμόδιος για το συγκεκριμένο θέμα, έγραψε στο twitter:

    «Επεκτείναμε την περιοχή ευθύνης αναζήτησης και διάσωσης στην γαλάζια πατρίδα μας για να συμπεριλάβουμε τις περιοχές αναζήτησης των εθνικών μας πλοίων που λειτουργούν στην Ανατολική Μεσόγειο. (σ.σ. εννοώντας τα τουρκικά ερευνητικά σκάφη) Καλή τύχη στη χώρα μας στο νέο Εθνικό Σχέδιο Έρευνας και Διάσωσης…».

    ΠΗΓΗ: https://twitter.com/livaajansnet/status/1317400744539062273?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1317400744539062273%7Ctwgr%5Eshare_3%2Ccontainerclick_1&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.pronews.gr%2Famyna-asfaleia%2Fellinotoyrkika%2F925706_i-toyrkia-katalamvanei-miso-aigaio-epekteinei-ta-oria-ereynas

    1. Είναι Κυριακή σήμερα.Δεν ασχολούμαστε με τέτοιες μικρολεπτομέρειες.Από Τρίτη ίσως ζητήσουμε από τους Ευρωπαίους να επιβληθούν κυρώσεις από την εργαλειοθήκη που έχουν συντάξει.Σήμερα το πρόγραμμα έχει μπανάκι,ποδήλατο και beauty sleep.

  4. Ενας μαχητικος δημοσιογραφοςαπο Κομοτηνη ονοματι Καραισκος σε προσφατη εμφανηση του σε τηλεοπτικο πανελ ανεφερε πολλα περιστατικα τετοιων ρεμαλιων που συνεχισουν να εισερχονται κατα δεκαδες και δημιουργουν προβληματα σε ορεινα δρομογια στους κατοικους. Αρα δεν ειναι και πολυ σφραγισμενα κατα την αποψη του τα συνορα αλλα ειναι σφραγισμενη η ενημερωση.

  5. Ο φράχτης προορίζεται να σταματήσει το μπέιν ντρέιν και να εμποδίσει όσους Έλληνες θα αποπειραθούν να αποδράσουν από το ελλαδιστάν που θα είναι η πάλαι ποτέ Ελλάς, σε 50 έτη από τώρα.
    Καλή ενσωμάτωση παιδιά, καλό μπόλιασμα, καλημέρα και καλά γ@@@@@α.

  6. Εντάξει καλός και ο φράκτης αλλά μικρός και το προσωπικό λίγο. Τι να κάνει ένας φράκτης 23χλμ που καλύπτει τα μη υδάτινα σύνορα όταν το «μέτωπο» (συνοριακή γραμμή δλδ ο Έβρος) με την Τουρκία είναι 160χλμ;

    Εσύ βάζεις έναν φράκτη εδώ και 10 χλμ πιο πάνω μια βάρκα μέσα στο σκοτάδι αφήνει καταδρομικά απέναντι 5-6 μετανάστες.. Ξεφούσκωσε η κινητοποίηση και τώρα είναι αραιά και που τα φυλάκια και κουρασμένοι οι λειτουργοί τους.

    Οι ντόπιοι τους βλέπουν καθημερινά σε μπουλούκια των 5-6 ατόμων να περπατάνε πεζοί σε Εγνατία και παράδρομους. Και πόσους δεν βλέπει που με κλεμμένα qashqai (τα κλέβουν πολύ εύκολα αυτά) μεταφέρουν κόσμο σε πόλεις όπως η Θεσσαλονίκη και ποιος ξέρει που αλλού (ίσως μέχρι τα άλλα σύνορα).

    To πρόβλημα της μετανάστευσης είναι πολυσύνθετο. Ξεκινάει από την δυστυχία αυτών των ανθρώπων (φτώχια) στις πατρίδες τους και στα σύγχρονα ΜΜΕ (πχ Youtube, fb) που βλέπουν τι ζωή στερούνται. Συνεπικουρούμενο από τα «κίνητρα» που περίπου δίνει η ΕΕ σε πολλούς από αυτούς (επιδόματα κ.τ.λ) γίνεται αυτό το μαύρο χάλι.

    Πάντως ένας φράκτης 23χλμ δεν μπορεί να σταματήσει αυτό το πράγμα αλλά ας πούμε είναι και αυτό ένα λιθαράκι

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *