Το Ολλανδικό Υπουργείο Άμυνας ανακοίνωσε (B-Letter) ότι η ισπανική Navantia είναι εκτός του διαγωνισμού ναυπήγησης τεσσάρων νέων υποβρυχίων. Στη διεκδίκηση του διαγωνισμού συνεχίσουν τα γαλλικά ναυπηγεία Naval Group, τα σουηδικά Saab και τα γερμανικά TKMS (German ThyssenKrupp Marine Systems). Θα ακολουθήσει ο αποκλεισμός άλλης μια υποψηφιότητας (C-Letter) και μετά θα επιλεγεί η ανάδοχος εταιρία (D-Letter), περί το 2022. Οι παραδόσεις θα πρέπει να ξεκινήσουν το 2027 και να ολοκληρωθούν το 2031, με ρυθμό παράδοσης ένα υποβρύχιο το χρόνο.
Τα τέσσερα νέα υποβρύχια θα αντικαταστήσουν ισάριθμα κλάσης «Walrus», ενώ το πρόγραμμα έχει προϋπολογισμό € 2,5-3,5 δισεκατομμύρια. Εντομεταξύ, το 2007 η Ολλανδία αποφάσισε την εφαρμογή προγράμματος εκσυγχρονισμού μέσης ζωής των «Walrus», το οποίο περιελάμβανε: (α) Την αναβάθμιση των τορπιλών Mk.48 Mod.4 στο επίπεδο Mod.7 (β) Την αντικατάσταση ενός περισκοπίου με νέο της L-3 KEO, το οποίο έχει τη δυνατότητα καταγραφής εικόνας ημέρα και νύχτα (γ) Την ενσωμάτωση σόναρ αποφυγής εμποδίων και ναρκών (δ) Τη γενική επιθεώρηση και επισκευή του σκάφους (ε) Την εγκατάσταση νέου συστήματος διαχείρισης μάχης και (στ) Την εκτέλεση εργασιών για τη δημιουργία υποδομής υποστήριξης Ειδικών Δυνάμεων. Το πρόγραμμα αναβάθμισης ολοκληρώθηκε το 2019.