Η ιταλική Leonardo, σε συνεργασία με το Πολυτεχνείο Μιλάνου (Politecnico di Milano : PoliMi), ξεκίνησε το πρόγραμμα «Project Comfort» ανάπτυξης νέων τεχνολογιών με στόχο τη μείωση του θορύβου και των δονήσεων των ελικοπτέρων, δηλαδή δύο σοβαρών μειονεκτημάτων που έχουν τα ελικόπτερα. Η μείωση του θορύβου, στο εσωτερικό της καμπίνας, και των δονήσεων, θα επιτευχθεί με τη χρήση παθητικών και ενεργητικών συστημάτων, σύμφωνα με τη Leonardo.
Το πρόγραμμα «Project Comfort» θα επικεντρωθεί σε τρείς τομείς: (α) Στη λειτουργία του κύριου στροφείου, απ’ όπου παράγονται οι δονήσεις (β) το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, μέσα από το οποίο οι δονήσεις του κύριου στροφείου μεταφέρονται στα δομικά μέρη του ελικοπτέρου και από εκεί στο εσωτερικό της καμπίνας και (γ) στο επίπεδο της πίεσης που ασκείται στο ελικόπτερο κατά την πτήση. Πάντως μια από τις λύσεις που έχουν προκριθεί και υιοθετηθεί είναι η αντικατάσταση ορισμένων μηχανικών μερών του ελικοπτέρου με αντίστοιχα κατασκευασμένα όμως από ελαφρύτερα υλικά.