Σύμφωνα με δημοσιεύματα του τουρκικού τύπου η Roketsan, σε συνεργασία με το Τουρκικό Ναυτικό, έχει ξεκινήσει το πρόγραμμα ανάπτυξης μιας νέας έκδοσης των ρουκετών TR-300 Kasıgra, η οποία προορίζεται για τον εξοπλισμό των μεγάλων σκαφών επιφανείας του Τουρκικού Ναυτικού (κορβέτες και φρεγάτες). Σε περίπτωση επιτυχούς ολοκλήρωσης του προγράμματος, το Τουρκικό Ναυτικό θα αποκτήσει δυνατότητα προσβολής στόχων στο έδαφος σε αποστάσεις από τα 65 έως τα 120 χιλιόμετρα και με ακρίβεια, καθώς οι ρουκέτες TRG-300K+, που έχουν μέγιστο βεληνεκές 120 χιλιόμετρα και ενσωματώνουν σύστημα καθοδήγησης GPS/INS.
Η ιστορία των Kasigra ξεκινά το 1996 όταν η Τουρκία και η Κίνα υπέγραψαν δύο συμφωνίες συνεργασίας, συνολικού ύψους $ 550 εκατομμυρίων, για την κατασκευή, στην Τουρκία, με κινεζική βοήθεια, 108 βλημάτων J-600T Yildirim (κινεζικό βλήμα εδάφους-εδάφους Β-611), με κόστος $ 300 εκατομμύρια, και 54 ρουκετοβόλων TR-300 Kasigra (κινεζικά ρουκετοβόλα WS-1), με κόστος $ 250 εκατομμύρια. Τα 19 πρώτα συστήματα TR-300 Kasigra, μαζί με 200 ρουκέτες, κατασκευάστηκαν στην Κίνα και παραδόθηκαν στην Τουρκία το 1998, ενώ τα υπόλοιπα 35 συστήματα, μαζί με 1.300 ρουκέτες, κατασκευάστηκαν στην Τουρκία την περίοδο 1999-2004.
Έκτοτε η Τουρκία και η Roketsan έχουν αναπτύξει ρουκέτες με διάφορες επιδόσεις: TR-300S (μέγιστο βεληνεκές 65 χιλιόμετρα), TR-300E (μέγιστο βεληνεκές 100 χιλιόμετρα) και τις TRG-300K+. Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του προγράμματος δεν είναι γνωστό, αλλά συνδέεται με το πρόγραμμα αναβάθμισης των τεσσάρων φρεγατών MEKO-200 Track.2A/.2B κλάσης «Barbaros», το οποίο υλοποιεί η Aselsan με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2025. Το σχετικό συμβόλαιο υπογράφηκε τον Ιούλιο του 2017.
Οι «Barbaros», οι οποίες παραδόθηκαν στο Τουρκικό Ναυτικό το 1997 (δύο πλοία), το 1998 και το 2000 αντίστοιχα, θα α εφοδιαστούν, μεταξύ άλλων, με το σύστημα διαχείρισης μάχης BI-SYS, εξέλιξη του Genesis, το οποίο εξοπλίζει τις κορβέτες MilGem και τις φρεγάτες Perry. Επίσης θα ενσωματώνουν και νέο σύστημα ελέγχου πυρός για το πυροβόλο Mk.45 των 127 χιλιοστών. Το πρόγραμμα αφορά και στην αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό της συνολικής ηλεκτρονικής υποδομής των πλοίων, έτσι ώστε να παραμείνουν αξιόμαχα μέχρι το 2040 περίπου. Σύμφωνα με το ισχύον χρονοδιάγραμμα, το πρώτο πλοίο θα πρέπει να παραδοθεί το Νοέμβριο του 2020 για δοκιμές, πριν ενταχθεί εκ νέου σε υπηρεσία. Στην συνέχεια θα ακολουθήσει η αναβάθμιση και των υπόλοιπων πλοίων, έως το 2025.