Σύμφωνα με μελέτη της IBM Marketing Cloud ο όγκος δεδομένων που αναρτώνται καθημερινά στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι τέτοιος, που αποτελεί πρόκληση για της αρχές ασφαλείας κάθε χώρας. Είναι γνωστό ότι οι αρχές ασφαλείας ερευνούν το διαδίκτυο για στοιχεία, προθέσεις και κάθε άλλη πληροφορία, η οποία θα μπορούσε να αποδώσει στοιχεία για εγκληματικές ενέργειες, όπως η οργάνωση τρομοκρατικών χτυπημάτων.
Ωστόσο ο όγκος των πληροφοριών που αναρτώνται στο διαδίκτυο σε καθημερινή βάση, αποτελεί «πονοκέφαλο» για τις αρχές ασφαλείας καθώς δημιουργείται η ανάγκη διάθεσης ισχυρών και ασφαλών λογισμικών συστημάτων, με τεχνητή νοημοσύνη για τη συλλογή, την επεξεργασία και την ανάλυση πληροφοριών.
Σύμφωνα με την μελέτη της IBM Marketing Cloud το 90% των δεδομένων που βρίσκονται σήμερα στο διαδίκτυο έχει δημιουργηθεί μετά το 2016. Το 2014 υπήρχαν 2,4 δισεκατομμύρια χρήστες διαδικτύου, το 2016 ήταν 3,4 δισεκατομμύρια και το 2017 ήταν 3,7 δισεκατομμύρια. Στα μέσα του 2019 οι χρήστες του διαδικτύου ήταν 4,4 δισεκατομμύρια. Τα στοιχεία χρήσης είναι εντυπωσιακά:
-Κάθε λεπτό δημιουργούνται 550 νέοι λογαριασμοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
-Κάθε λεπτό καταγράφονται 474.000 εγγραφές (μηνύματα, σχόλια και αναρτήσεις) μόνο στο «Twitter»
-Κάθε λεπτό αναρτώνται στο «YouTube» 300 ώρες εικόνας και ήχου (video), ενώ οι χρήστες βλέπουν 4.333.560 video, επίσης κάθε λεπτό.
-Κάθε λεπτό οι χρήστες του «Instagram» αναρτούν πάνω από 69.500 φωτογραφίες και video.
-Κατά μέσο όρο οι χρήστες του διαδικτύου δαπανούν μια ώρα της καθημερινότητας τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
-Κάθε λεπτό γίνονται στο «Facebook» 3 εκατομμύρια αναρτήσεις και σχόλια, ενώ μόνο τα «like» στο «Facebook» ξεπερνούν τα 4 εκατομμύρια το λεπτό.
-Κάθε λεπτό οι μηχανές αναζήτησης λαμβάνουν 3.805.175 εντολές έρευνας.
-Κάθε λεπτό στέλνονται περίπου 100 εκατομμύρια μηνύματα SMS.