Σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού τύπου η υποστήριξη των φρεγατών Type-23 κόστισε πάνω από £ 1 δισεκατομμύριο, από το 2014 μέχρι σήμερα, παρά το γεγονός της απόσυρσης οκτώ πλοίων, από τα 16 που ήταν σε υπηρεσία. Από τα 16 πλοία που ναυπηγήθηκαν και εντάχθηκαν σε υπηρεσία από το Βρετανικό Ναυτικό, τρείς φρεγάτες πουλήθηκαν στην Κίνα, στα μέσα της δεκαετίας του 2000, και πέντε έχουν αποσυρθεί από την υπηρεσία. Από τις πέντε φρεγάτες που αποσύρθηκαν, οι τρείς αποσύρθηκαν το 2024, με στόχο να μειωθούν οι δαπάνες υποστήριξης των συγκεκριμένων πλοίων. Σύμφωνα με απάντηση, σε ερώτηση κοινοβουλευτικού ελέγχου, της Υπουργού Αμύνης της Μεγάλης Βρετανίας, Maria Eagle, το κόστος υποστήριξης των Type-23, τα τελευταία 11 χρόνια, ανήλθε στα £ 941,2 εκατομμύρια, ενώ άλλα £ 63,7 εκατομμύρια δαπανήθηκαν για την υλοποίηση των προγραμμάτων υποστήριξης. Δικαιολογώντας τη δαπάνη, η Maria Eagle δήλωσε ότι ήταν απολύτως αναγκαία, έτσι ώστε τα πλοία να παραμείνουν σε υπηρεσία. Επιπλέον, η Maria Eagle δήλωσε ότι οκτώ νέες φρεγάτες Type-26 θα ενταχθούν σε υπηρεσία το διάστημα 2028-2035, ενώ οι πέντε Type-31 αναμένεται να ενταχθούν σε υπηρεσία στις αρχές της δεκαετίας του 2030. Σύμφωνα με στοιχεία του 2023, το διάστημα 2011-2017 κάθε μια από τις 13 εν υπηρεσία Type-23 έλαβε την αναβάθμιση LIFEX, διάρκειας 12-36 μήνες. Από το 2018 και μετά η διάρκεια αναβάθμισης με το πρόγραμμα LIFEX αυξήθηκε σημαντικά, σε 37-49 μήνες. Επιπλέον, η συντήρηση και αναβάθμιση του πλοίου HMS «Iron Duke», το 2023, κόστισε πάνω από £ 100 εκατομμύρια.