Σ’ ένα ακόμα πρόγραμμα, που σχετίζεται με την επικείμενη άφιξη στην Ελλάδα των τεσσάρων (4) μεταχειρισμένων σκαφών ειδικών επιχειρήσεων Mk.V, προχώρησε το Πολεμικό Ναυτικό (ΠΝ). Συγκεκριμένα, με ανακοίνωση του γνωστοποιεί την προκήρυξη ανοιχτού μειοδοτικού διαγωνισμού για την υπογραφή σύμβασης με σκοπό την επιθεώρηση και την επισκευή των οκτώ (8) υδροπροωθητών (Water Jet) τύπου K50s 62/6 KAMEWA που φέρουν, ανά δύο (2), τα Mk.V.

Το πρόγραμμα έχει συνολικό προϋπολογισμένο κόστος € 544.000 και είναι τριετούς διάρκειας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η καταληκτική ημερομηνία είναι η 23 Μαρτίου, ενώ ο διαγωνισμός θα διενεργηθεί στις 30 Μαρτίου. Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη που δείχνει ότι τα σκάφη θα παραδοθούν σύντομα στο ΠΝ και την ΔΥΚ (Διοίκηση Υποβρυχίων Καταστροφών). Υπενθυμίζουμε ότι τον περασμένο Οκτώβριο το ΠΝ προκήρυξε διαγωνισμό για την εκτέλεση εργασιών παροχής ηλεκτρικής ισχύος, προς εξυπηρέτηση των Mk.V, στο ναύσταθμο της Αμφιάλης.

Πάντως θα πρέπει να σημειωθεί ότι το πρόγραμμα σημειώνει καθυστέρηση λίγων μηνών, καθώς τον Οκτώβριο του 2018 το ΠΝ, είχε προκηρύξει ανοικτό μειοδοτικό διαγωνισμό για τη μεταφορά των σκαφών και του υποστηρικτικού εξοπλισμού τους από τις ΗΠΑ στην Ελλάδα, με καταληκτική ημερομηνία τις 31 Αυγούστου του 2019, χωρίς όμως να έχει ανακοινωθεί παράταση ή εκπλήρωση της. Σε κάθε περίπτωση τα σκάφη είναι πολύτιμα για την ΔΥΚ και το πρόγραμμα πρέπει να επισπευτεί και να ολοκληρωθεί το ταχύτερο δυνατό.

Comments

  1. Τα σκάφη φαίνεται ότι τα πήραμε «as is». Αν ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός και γίνει η επιθεώρηση/επισκευή μέχρι το τέλος του έτους, θα είναι μεγάλη έκπληξη για μένα.

  2. Το πρόβλημα δεν είναι το σανό που παίζουμε κάποιοι το λαό…για τους δικούς τους ιδιωτελεις σκοπούς τους και όχι μόνο…αλλά οι πάντα γελαστοί και πάντα γελασμενοι που λέει και το άσμα…που αλλάζουμε το βαραβα το βαραβα…ώστε λοιπόν εκτός από μια βυθισμένη βυθοκορο θα πάρουνε και 45 Χρονά πλοία για να αντικαταστήσουμε 50 Χρονά….τώρα καταλαβενουνε όλοι οι μη σανοφαγοι για ποιο λόγο έπρεπε να φύγει πριν της ώρας του πρώην Α/ΓΕΝ…βέβαια στο τέλος τέλος πάλι με την βυθοκορο θα μείνουμε…σανός καινούργιος θα βγει το Μάιο…
    Υ.γ αυτός ο δημοσιογράφος… δεν ήταν που ανακίνησε το θεμα με τον ενοικιασμο των φρέμμ…. Πριν την ώρα του και κάψανε μαζί με τον μπάρμπα Φώτη …εκείνη την περιπτωση

  3. Αυτός ο διαγωνισμός δεν θα μπορούσε να είχε προβλεφθεί;
    Κυρώσεις υπάρχουν, όταν δεν υπάρχει προγραμματισμός για την άμεση λειτουργία ή τον ελλιμενισμό;
    Ημαρτον!

  4. 765.085 $ δαπάνη των εργασιών προετοιμασίας και μεταφοράς των σκαφών,
    1,1εκ$ άνευ ΦΠΑ η μεταφορά στην Ελλάδα,
    80.000$ παροχή ηλεκτρικής ισχύος,
    587.000$ επιθεώρησης-επισκευής των υδροπροωθητών,
    και εάν δεν προκύψει και καμιά άλλη δαπάνη στο μεταξύ…

    για 25χρονα ταλαιπωρημένα αλουμινίου σκάφη, και όπως γράφει ο αγαπητός Σάββας Βλάσης:
    «Ωστόσο, θα απαιτηθούν εργασίες για τον εξοπλισμό τους με ηλεκτρονικό εξοπλισμό αποστολής και όπλα, προκειμένου να καταστούν πλήρως επιχειρησιακά, διαδικασία η οποία εκτιμάται ότι θα περατωθεί το 2021…»

    Και που να δεις τι θα γίνει με τα 40χρονα tico αν και όταν τα στείλουν πρός Ελλάδα «δωρεάν»…

  5. 1 χρόνο για να γίνουν επιχειρησιακές 4 βάρκες??????? ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!
    15 ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΓΙΑ 4 ΒΑΡΚΕΣ…
    διαγωνισμός για τις μηχανες….
    διαγωνισμος για ρευμα….
    διαγωνισμος για μεταφορα….
    διαγωνισμός για ηλεκτρονικα….
    διαγωνισμος για τα όπλα….

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *