Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, που κατέθεσαν οι βουλευτές του ΚΙΝΑΛ Βασίλης Κεγκέρογλου και Γιώργος Φραγγίδης για το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του προγράμματος αναβάθμισης των F-16, ο Υπουργός Άμυνας Νίκος Παναγιωτόπουλος ανέφερε ότι το πρώτο αεροσκάφος εισήλθε στην ΕΑΒ στις 7 Φεβρουαρίου του 2020 για την εκτέλεση εργασιών μερικής αναβάθμισης. Στη συνέχεια, το πρώτο τρίμηνο του 2021, θα πετάξει στο Fort Worth του Τέξας, όπου βρίσκονται οι εγκαταστάσεις της Lockheed Martin, για να πραγματοποιηθούν οι προβλεπόμενες εργασίες περαιτέρω αναβάθμισης αλλά και οι δοκιμές πιστοποίησης.

Το συγκεκριμένο αεροσκάφος θα παραμείνει στις ΗΠΑ. Τα υπόλοιπα αεροσκάφη θα αρχίσουν να εντάσσονται στην ΕΑΒ από τον Φεβρουάριο 2021, ενώ η ολοκλήρωση του προγράμματος αναμένεται το 2027. Σχετικά με το ζήτημα της διαλειτουργικότητας του συστήματος αυτοπροστασίας και του ραντάρ τεχνολογίας AESA (AN/APG-83 SABR), που θα ενσωματώνουν τα ελληνικά Viper, ο κ. Παναγιωτόπουλος δήλωσε ότι «το γραφείο της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ, που διαχειρίζεται το πρόγραμμα, πραγματοποίησε σειρά συναντήσεων με τις εμπλεκόμενες εταιρείες και θα υποβάλει σχετική πρόταση, ώστε να αξιολογηθούν οι δυνατές επιλογές και να δρομολογηθεί η βέλτιστη λύση».

Comments

  1. Για αποδεσμευση και αγορά καινούριων όπλων για τα viper γιατί δεν λέει και δεν κάνουν κάτι που να τους πάρει,τι να τα κάνω τα viper και τα block 52 + χωρίς καινούρια όπλα που να τους πάρει

    1. Γιατί λένε κάτι για τα όπλα των rafale, p-3 orion, mh60r? Μάλλον ακολουθούν την πολιτική που ακολούθησαν με τα υ/β 214 που τα άφησαν χωρίς τορπίλες. Πρέπει να γίνει θέμα.

  2. Δε μπορώ να καταλάβω γιατί η ολοκλήρωση του προγράμματος θα μας πάρει μέχρι το 27.
    Πάμε για αεροπλανοφόρα; Γιατί πάει τόσο πολύ;
    Το 27 τα συστήματα για τα οποία υπογράψαμε σήμερα θα είναι τεχνολογία του χτες.
    Οι Τούρκοι με τους ρυθμούς που πάνε θα φτιάχνουν το 3ο Anadolu, θα πάνε για ΤFX και για drones δε θέλω καν να σκέφτομαι. Ψαρόβαρκα στο Αιγαίο δε θα μπορούμε να βγάλουμε.
    Γενικώς ήμαστε πάρα μα πάρα πολύ αργοί, ενώ όλλοι γύρω μας τρέχουν.
    Σε 6 χρόνια θα μπορούσαμε με εθνικό άθλο να στήσουμε ολόκληρη εγχώρια αμυντική βιομηχανία και να παράγουμε πχ. δικά μας UCAV.
    Αλλά εδώ κολάει το πράγμα, να παράγουμε. Και με τις mmsc ή lcs δεν είναι μόνο ότι είναι άχρηστα πλοία, δε μ’αρέσει και ότι θέλουμε και ναυπήγηση εδώ. Μετά το φιάσκο με τις ΤΠΚ καλύτερα να κατασκευάζοντε έξω.
    Θέλει εθνικό άθλο και αλλαγή νοοτροπίας.
    Οι απέναντοι και ψωμί να μην έχουν να φάνε, τα δίνουν όλλα για την Άμυνα.

    1. Κανονικά θα έπρεπε το πολύ 50% των έργων αυτών να γινόταν στην Ελλάδα. Είναι γνωστές οι καθυστερήσεις στην παράδοση και σε άλλα τρέχοντα προγράμματα. Τουλάχιστον μέχρι να σοβαρευτούν οι πολιτικοί και να λειτουργεί το σύστημα με κριτήρια επιχειρηματικά και όχι κομματικά .
      Έως τότε θα είχαμε τουλάχιστον μέρος των παραδόσεων στην ώρα τους. Και να μπει και μια ρήτρα σε.περιπτωση καθυστερήσεων να αποδίδεται επιπλέον έργο στο ν ξένο φορέα. Και τέλος τα καραγκιοζιλικια.

    2. Είναι 84 αεροσκάφη που θα εKSυχρονιστουν σ ε περίπου 6 χρονια
      Κανε τη διαίρεση να δεις ποσα αεροσκάφη πρέπει να είναι OFF κάθε χρόνο
      Δεν μπορούμε να έχουμε OFF το 1/4 η το 1/3 των πιο σύχρονων μαχητικών μας κάθε χρόνο με τους γείτονες που έχουμε

      1. Έρχοντε συνολικά 18 rafale, βάλε 21 f16 OFF τον χρόνο και από 6 πάμε στα 4 χρόνια.
        Δηλ. δε γινόταν να ενοικιάσουμε αυτήν την περίοδο και καμιά 20αρια αεροσκάφη;
        Ή να παραλάβουμε φθηνά κάποια ως ενδιάμεση λύση;
        Να πάμε ακόμη σε μια μοίρα rafale.
        Το 2027 μου φαίνετε πολύ, εκεί οι πρώτες αεροπορίες θα αρχίσουν να φεύγουν από τα επανδρωμένα και θα πάνε στο 6ο γενιάς.
        Tους γείτονες πάντα θα τους έχουμε και μεχρι το 27 δε μας γλιτώvoυν τα 84 viper ενώ οι απέναντοι πάνε για δορυφόρους, αεροπλανοφόρα καi χιλιάδες UCAV.
        Δεν έχουμε την πολυτέλεια χρόνου.

        1. Αγαπητέ φίλε,έχεις απόλυτο δίκιο.επιβάλλεται να αγοράσουν μια ακόμη μοίρα Ραφαλ,υπάρχουν 12 που θα τα προσφέρουν στην Κροατία,ας τα πάρουμε με συν 6 νέα.
          Επίσης τα Μιράζ των η.α.ε.,θα ήταν έγκλημα να χαθούν.
          Όσο για τα Μ.ε.α.,αυτά τι τα γράφεις?Στην Ελλάδα ακόμη οι αρμόδιοι δεν ξέρουν ότι υπάρχουν.οταν θα δουν κανένα Μπαϊρακτάρη πάνω από το Μαξίμου,ίσως ξυπνήσουν από τον ύπνο του διεθνούς δικαίου και της Ε.Ε.

        2. ποιος θα μας εκμισθώσει πολεμικά Α/Φ 4/4,5 γενιάς από αυτά που μπορούν οι χειριστές μας χωρίς εκπαίδευση να πετάξουν; ΔΕν υπάρχουν. Εδώ με τα ραφάλ τα μεταχειρισμένα που θα μας δώσουν οι Γάλλοι και αμέσως έκαναν παραγγελία για νέα γιατί μειώθηκε η οροφή που θέλουν να διατηρήσουν.

    3. Ακριβώς την ίδια απορία έχω κι εγώ!! Οι μπουνταλαδες-που δεν είναι καθόλου- το 2027 δεν θα έχουν καθόλου επανδρωμένα αεροσκάφη!! Απορώ γιατί τόση καθυστέρηση! Επτά χρόνια!

      1. Άλλη μια φορά αισθάνομαι την υποχρέωση να συγχαρώ το παρόν ιστολόγιο που μας δίνει τη δυνατότητα ελεύθερης έκφρασης απόψεων ακόμη και αιχμηρων.
        Πολλές φορές όταν διαβάζουμε ενέργειες υπευθύνων που υποθηκεύουν το άμεσο μέλλον της Πατρίδας μας ανεβάζουν την πίεση και αγανάκτηση ( πχ ενέργειες μετάβασης του Ηρωικού ΠΝ στην δεκαετία του 1990 με εμβέλειας όπλων Α/Α, 50 χλμ).
        Οι ενέργειες των πολιτικων
        στα Εθνικά-Αμυντικα θέματα διαχρονικά είναι γνωστές, των Στρατιωτικών όμως; Και κυρίως της ηγεσίας του Ναυτικού;
        Δεν γνωρίζουν ότι με αυτό που πάνε να κάνουν με υπόδειξη της Σουπιάς της γνωστής Πρεσβείας Καθιστούν την Πατρίδα υποχείριο και Δορυφόρο των Τουρκομογγολων;
        Η αλητεία τους είναι τόσο μεγάλη που θέλουν να πάρουν τα 5 δισ € και να προσφέρουν λύσεις υποδεέστερες αυτών που πρόσφεραν το 2005 με το ΑΕGIS στέλνοντας το ΠΝ στο 1990., ΑΙΣΧΟΣ.

  3. Είναι μεγάλη σπατάλη πόρων η αναβάθμιση σε V. Με αρχαία όπλα και συστήματα ασφαλείας. Και λίγα σε αριθμό τα καλά όπλα.

    Τα επιχειρησιακά οφέλη, δεδομένης και της αναξιόπιστης ψύξης του ραντάρ, σίγουρα αμφισβητήσιμα.

    Μια αναβάθμιση σε advanced όλων των block θα ήταν πιο αποτελεσματική (μείον 30 αεροπλάνα). Και θα ταίριαζε τεχνολογικά στα υπάρχοντα όπλα.

    1. Σωστό Οπως είναι παλαβό να αναβαθμίζεις τα Adv σε V και τα 50άρια σε Adv
      Κάνουμε upgrade στα καινούργια αντί να κάνουμε στα παλαιότερα

  4. Αν και σωστή η πρόθεση και η επιμονή της ΠΑ για αναβάθμιση των F-16, προσωπικά βλέποντας το χρονοδιάγραμμα του προγράμματος με τις χρονιές περνούν και να αναφέρονται σαν να ήταν… μήνες, μου φαίνεται σαν να βρίσκεται σε μια παράλληλη χωρο-χρονική διάσταση σε σχέση με τις ραγδαίες εξελίξεις γεωστρατηγικά.

    Φοβάμαι μην ισχύσει το ίδιο και τεχνολογικά, αφού το 2017 (αν εξελιχθούν όλα όπως υπολογίζονται) τα πιο ενημερωμένα αεροσκάφη της εποχής (π.χ Gripen E, Rafale F4 κ.α) θα είναι πιθανότατα σε ένα άλλο επίπεδο με radar GaN, προηγμένη δικτύωση και αισθητήρες με ενσωμάτωση τεχνητής νοημοσύνης κ.α. Η πρόοδος της τεχνολογίας είναι τόσο ραγδαία που όταν χρειάζεται μια δεκαετία και παραπάνω για ένα πρόγραμμα αναβάθμισης, κάπου καθίσταται προβληματική η όλη προσπάθεια.

    1. Ολα αυτα σωστά με την προϋπόθεση ότι έχεις χρήματα πολλά να παίρνεις καινούργια όταν θέλεις. Για να παρεις 84 καινούργια Viper ( που ειναι η καλύτερη έκδοση τωρα και πιθανως σε 4-5 χρονια η δεύτερη καλύτερη τεχνολογικά) και παλι θα χρειαζόταν να περιμενεις αρκετο καιρο ….και αμύθητα ποσα για ελληνικα δεδομένα.
      Τέλος να πουμε κατι βασικο …απέναντι μας εχουμε αντίπαλο την Τουρκια οχι την Κίνα ή την Ρωσία ή τη Γαλλία. Η Τουρκία συντόμως δεν θα εχει κατι καλυτερο και ουτε προβλέπετε. Αντίθετα η Ελλαδα θα εχει να παραθέσει 2027 84 F16 Viper+ 18 RAFALE+ 28 Miraz 2000-5 σαφώς ανώτερα των Τουρκικών F16 και με ήδη καλυτερα όπλα πάνω τους και μια αεράμυνα καλύτερη.

      1. Προσωπικά δεν είπα κάπου ότι έπρεπε να αγοραστούν καινούργια F-16 αντί να αναβαθμιστούν τα υπάρχοντα, κάθε άλλο. Απλά ότι η όποια αναβάθμιση, όταν και εφόσον πρόκειται κυρίως για τεχνολογική ενημέρωση και εκσυγχρονισμό υποσυστημάτων, αρχίζει και έχει μια φθίνουσα απόδοση όταν πλέον μιλάμε για σχεδόν μια δεκαετία του 21ου αιώνα ώστε να αποδώσει.

        Π.χ το κεντρικότερο νέο υποσύστημα, το radar APG-83, διαφημίζεται σύμφωνα με την εταιρία ότι » it integrates within the F-16’s current structural, power and cooling constraints without Group A aircraft modification.» Ο ρυθμός που θα αποδίδονται τα F-16V στην ΠΑ μου φαίνεται πολύ αργός. Δεν ξέρω αν οφείλεται σε εμάς ή την Lockheed ή κάτι άλλο που δεν γνωρίζω. Μέχρι το 2027 δεν με εξέπληττε αν η Τουρκία είχε αναπτύξει δικά της radar για τα F-16, ίσως και νεότερης γενιάς (GaN).

  5. 1. Δεν εχει μεγάλη ισχύ εκπομπής και ειναι πιο ευαίσθητα σε ΗΠ
    2. Αργούν μεχρι το 2027
    3. Δεν εχουμε όπλα όπως AIM 9 C II που ισοφαρίζουν τους Τούρκους, ούτε aargm για τους Σ-400.
    4. Καλυτερα να πουλήσουμε το κιτ αναβάθμισης και να περιμένουμε το GaN που τέτοια τεχνολογίας έχουν οι Τούρκοι σύντομα.

    Και αλλαπολλα

  6. Βλέπω να έρχεται και το νέο Σ/Α ας ετοιμαστούμε για καμιά 300ρα ακόμα. Δεν θέλαμε όλα τα F-16 advanced και όλα με link16, πλήρες Σ/Α, δεκάδες ατρακτίδια, όπλα κάθε είδους, εξομοιωτές και όλα στην πρώτη γραμμή μέχρι το 2022/4.

  7. Στο OPEN σήμερα είπαν (σύμφωνα με το ρεπορτάζ ΤΟΥΣ) οτι εχουν ολα συμφωνηθεί με τους Αμερικανούς για πρόγραμμα ύψους 5δις ευρώ (ΠΕΝΤΕ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ) που περιλαμβάνει:

    1)αγορά ΔΥΟ (2) ΝΕΩΝ ΦΡΕΓΑΤΩΝ -επαναλαμβάνω ΔΥΟ νέων φρεγατων-,
    2) αναβάθμισή 4 φρεγατων
    3)ενοικίαση 2 φρεγατών

    link: https://www.youtube.com/watch?v=BGMlocVaSkU&feature=emb_logo

    Επειδή δεν τους πολύ παρακολουθώ ερωτώ: αυτός ο δημοσιογράφος είναι στοιχειωδώς αξιόπιστος ή είναι …

    ps: Ο Ιγνατίου που ήταν στο πανελ μου φάνηκε κάπως!

      1. Τι να σου πω… ???
        Υποψιάζομαι οτι ο δημοσιογράφος δεν εχει σχέση με το αντικείμενο και δεν μπόρεσε να καταλάβει ότι 5δις για δυο φρεγάτες ειναι κομμάτι πολύ.
        Μάλλον ξέχασε τις 2 που του είπανε ότι θα κατασκευαστούν στις ΗΠΑ???

        Ή είναι σαν και αυτούς που λενε όλα τα μαχητικά αεροσκάφη «ΦΑΝΤΟΜ», όπως λεμε στο χωρίο μου όλα τα αγροτικά «ΝΤΑΤΣΟΥΝ» 🙂

        1. Αυτό ακριβώς.

          Αυτοί οι «δημοσιογράφοι» δημοσιογράφοι δεν είναι απλός διαβάζουν τα non paper που τους δίνουν και τέλος.

          Αν το non paper είναι λάθος ή στερείται λογικής θα διαβάσουν το λάθος non paper δική τους άποψη δεν έχουν ούτε και γνώσεις.

          Προφανώς έχει κάνει λάθος.

    1. Ο Ιγνατίου ήταν ο πρώτος που έγραψε ότι ήταν πρόβλημα οι 28 κόμβοι της Μπελαρά. Από το ξεκίνημα του σίριαλ πριν 2 χρόνια. Τώρα ας καταπιεί τα waterjet (για να μην πω τίποτε άλλο).

    2. ο βερυκιος μας λεει 4 ffgx, τα αλλα σαιτ για 4 mmsc, αυτος εδω τελικα για 2 φρεγατες(?) +2 με leasing(?) για να μην πω για την νεα ¨προταση» των γαλλων,χανεις τον μπουσουλα τελικα με αυτους…κ.Νκητα η Ευθυμιε διαφωτιστε μας!!!

      1. Σωστός.

        Παρατηρώ μια «αφωνία» του DR στο συγκεκριμένο θέμα εδώ και καιρό.

        Είναι βέβαιο πως υπάρχουν πληροφορίες και εξελίξεις σχετικές και θα περιμέναμε να μοιραστούν μαζί μας.

        Το τελευταίο άρθρο της Πτήσης ήταν πολύ πονηρό και θεωρώ βέβαιο πως δεν έχει καμία σχέση με τη νέα πρόταση των Γάλλων.

        Προφανώς για να φανεί η Αμερικάνικη λύση καλύτερη (την οποία υποστηρίζουν σθεναρά) προσπάθησαν να κάνουν κακή διαφήμιση για τη Belharra με την υποτιθέμενη πρόταση των Γάλλων που μπάζει το άρθρο τους από παντού!

  8. Ας έχουμε κατά νου ότι ότι μπορεί να δώσουμε 200-250 εκρια? ακόμα συνολικα για καινούργιο σύστημα αυτό προστασίας, γιατί το aspis2 αν δεν δουλεύει ούτε στο 50% της δυνατότητας του, θα είναι εγκληματικό να το κρατησουμε.
    Τουλαχιστον το καινούργιο θα είναι το τελευταίας τεχνολογίας, και το aspis2 λογικά θα μπαίνει και στα50αρια που θα γίνουν 50+advance και στα 30αρια που μια light αναβάθμιση έστω θα την πάρουν.

    1. Μακάρι να κάνουν κάτι με τα 30αρια.
      Θα μπορούσαν να βρουν και άλλα 15 στη διεθνή αγορά να αναβαθμιστούν με τα απάρτια που θα περίσσευαν από όσα γίνονται V
      Στo κάτω κάτω θα γινόντουσαν όσο καλά είναι τα τουρκικά
      Για τα aspis μπαίνουν και σε F-4 στην επόμενη αναβάθμιση τους 🙂 ώστε να έχουν επιτέλους σύστημα αυτοπροστασίας!

      1. Εδώ υπάρχει πρόβλημα γενικά με τους αμερικάνους. Ο άλλος νομίζει ότι ειναι ο πρωθυπουργός της Ελλάδος εκει στη Β. Σοφιας και συ λες να αξιοποιήσουμε τα block 30 ενα μαχητικό που αν δε κοντεύει να 50ρισει εχει 40ισει. Που αντι να τα σουτάρουν αυτά και τα φάντομ και να πάνε για δεύτερη μοίρα rafale κάθονται και περιμένουν.

  9. ο κ. Παναγιωτόπουλος δήλωσε ότι «το γραφείο της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ, που διαχειρίζεται το πρόγραμμα, πραγματοποίησε σειρά συναντήσεων με τις εμπλεκόμενες εταιρείες και θα υποβάλει σχετική πρόταση, ώστε να αξιολογηθούν οι δυνατές επιλογές και να δρομολογηθεί η βέλτιστη λύση»
    Άρα επίσημη λύση μέχρι τώρα δεν υπάρχει, αλλά υπάρχει επίσημη διάθεση επίλυσης του υπαρκτού προβλήματος, οπότε γνωστός αμυντικός ιστοχώρος που συχνά τον κράζουμε και ανέδειξε το θέμα στο μέγιστο δημοσιοποιώντας το γνωστό έγγραφο της USAF, μάλλον δεν έβλεπε και δε βλέπει φαντάσματα που συνεχώς θίγει το ζήτημα…
    Άρα η πιο πιθανή υπαρκτή λύση είναι η υιοθέτηση του συστήματος αυτοπροστασίας των αμερικάνικών F-16, τα οποία αναβαθμίζονται με το SABR, αλλιώς ή θα κάνουμε συμβιβασμούς ή θα πληρώσουμε ανάπτυξη-πιστοποίηση λύσης συμβατότητας με άλλο υφιστάμενο σύστημα αυτοπροστασίας…

  10. Το θέμα είναι να αγοράσουμε τα Mirage 2009 των Αράβων τώρα που αυτοί πάνε σε F35.

    Κάτι τέτοιο θα μας έδινε το δικαίωμα να αναβαθμίζουμε περισσότερα F16 κάθε χρόνο.
    Επίσης θα έφερναν και εξολοκλήρου αλλαγή του ισοζυγίου Ελλάδας Τουρκίας στο αέρα.

    1. δεν είναι άσχημη λύση τα αραβικά Μ-2000-9, αλλά δεν είναι λίγο μπρος-πίσω; Τώρα που αρχίσαμε με ραφάλ δεν πρέπει να πάμε και σε 2η μοίρα;

  11. Λύσεις υπάρχουν αρκεί να υπάρχει γνώση και καθαρό μυαλό. Στην θέση που βρισκόμαστε όμως εμείς με τον εχθρό υπεραριθμο και υπερεξοπλισμενο και την δική μας άμυνα παρατημένη στην τύχη της εξαιτίας της οικονομικής κρίσης αφενός και της κοντόφθαλμη νοοτροπίας των πολιτικών μας αφετέρου απαιτούνται επίσης αλλά δύο πράγματα: λεφτά και επιλογές που να μπορούν να καλύψουν το επικίνδυνο κενό ισχύος ακόμα και αν ενέχουν τεχνολογικο ρίσκο. Λεφτά τόλμη και σκέψη out of the box για να συνοψισω. Και να ξεκαθαρίσω πως όχι τα drones δεν είναι out of the box σκεψη αλλα το μέλλον του πολέμου. Φαινόταν χρόνια τώρα αλλά οι δικοί μας κοιμούνται ως συνήθως. Τέλος πάντων πολλά είπα και οι πολιτικοί μας ταγοι μάλλον δεν θα μπορέσουν να τα επεξεργαστουν στο μυαλό τους…

  12. Όλα πάνε χάλια μου φαίνεται με την αναβάθμιση.

    Γίνεται πολύ αργά, λόγω του ότι γίνονται εδώ.

    -Ήδη πριν λέγανε ότι το πρώτο θα πάει Αμερική τον Οκτώβριο που μας πέρασε, τώρα λένε στις αρχές του 2021.
    -Μοιάζει να μιλάνε για έναν ρυθμό 12 περίπου τον χρόνο, το οποίο σημαίνει ένα ανά μήνα. Στην Αμερική σε ένα μήνα κατασκευάζουν από το μηδέν ένα σωρό, εμείς είναι απλά να βάλουμε κάποια κιτ πάνω, το ένα ανά μήνα είναι πολύ μικρός αριθμός και θα συμβεί ότι έγινε με τα F-4, όταν θα τελειώσει η αναβάθμιση, θα έχει ήδη ξεπεραστεί τεχνολογικά.
    -Αυτό που γίνεται με το σύστημα αυτοπροστασίας είναι γελοίο, να βάλουν ένα ολοκαίνουργιο που είναι και καλύτερο και ας βάλουν το υφιστάμενο σε όσα σε αναβαθμιστούν, έλεος πια. Θα στραβώσουμε την αναβάθμιση, για να μην αλλάξουμε σύστημα αυτοπροστασίας, αν είναι δυνατόν.
    -Στην κατάσταση που είμαστε, έπρεπε όλα να τρέχουν σε φρενήρεις ρυθμούς, ώστε σήμερα να είχαμε ήδη κανα 6 καινούργια (αν είχαν τελειώσει το πρώτο το καλοκαίρι, τώρα θα έτρεχαν στο Β εξάμηνο με ένα ανά μήνα) ώστε ήδη να έχουμε σε μερικά ποιοτική αναβάθμιση και με την έλευση των Ραφάλ, να είχαμε κλειδώσει τον αέρα.

    Και φυσικά όσον αφορά τα όπλα που θα τους δώσουν την ευκαιρία να αξιοποιήσουν την ανωτερότητά τους, πετάμε χαρταετό, ίδια ιστορία με τα υποβρύχια που δεν έχουν τορπίλες αντάξιές τους. Είμαστε άμπαλοι.

  13. Επειδή για το πρόγραμμα των νέων φρεγατών υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον εκ μέρους μας και από την άλλη η παραπληροφόρηση και οι «διαρροές» πέφτουν σαν το χαλάζι θα περιμέναμε ένα άρθρο από το αξιόπιστο DR και τους συντελεστές του ώστε να βάλουν τα πράγματα στη θέση και να μας πούνε τι ακριβώς συμβαίνει.

    Οι τελευταίες διαρροές (στο Open) λένε πως το πρόγραμμα των νέων φρεγατών έχει κλείσει στους Αμερικάνους.

    https://www.youtube.com/watch?v=BGMlocVaSkU

    Έχουμε ένα «άρθρο» της Πτήσης με υποτίθεται μια νέα πρόταση των Γάλλων που μπάζει από παντού και το πιθανότερο είναι να προσπαθεί να κακή διαφήμιση στη πρόταση των Γάλλων .

    Οπότε θα περιμέναμε ένα άρθρο εκ μέρους σας για το συγκεκριμένο θέμα για να καταλάβουμε τι ακριβώς συμβαίνει.

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *