Εν πλω για τις Φιλιππίνες βρίσκεται η δεύτερη φρεγάτα κλάσης «Jose Rizal», τύπου HDF-2600, έκδοση της νοτιοκορεατικής HDF-3000. Πρόκειται για την φρεγάτα F-151 «Antonio Luna», η οποία ναυπηγήθηκε στη Νότιο Κορέα και τα ναυπηγεία HHI (Hyundai Heavy Industries), όπως και η πρώτη (F-150 «Jose Rizal») που παραδόθηκε τον περασμένο Ιούνιο. Η σχετική σύμβαση υπογράφηκε το 2016 και είναι ύψους € 580 εκατομμυρίων. Το πρώτο πλοίο άρχισε να ναυπηγείται τον Μάιο του 2018, η καθέλκυση του έγινε τον Μάιο του 2019, ενώ παραδόθηκε τον Ιούνιο του 2020. Το δεύτερο πλοίο άρχισε να ναυπηγείται το Σεπτέμβριο του 2018, ενώ καθελκύστηκε το Νοέμβριο του 2019. Η παράδοση του θα γίνει εντός του Φεβρουαρίου. Για τα δύο (2) πλοία έχουν αποκτηθεί και ισάριθμα ελικόπτερα ναυτικής συνεργασίας AW-159 της Leonardo.

Το εκτόπισμα τους είναι 2.600 τόνοι και οι διαστάσεις τους (μήκος x πλάτος x βύθισμα) 107,5 x 13,8 x 6,9 μέτρα. Ενσωματώνουν σύστημα πρόωσης CODAD με τέσσερις (4) πετρελαιοκινητήρες τύπου MTU STX 12V1163-TB93. Αναπτύσσουν ταχύτητα 25 κόμβους (46 χιλιόμετρα την ώρα) και έχουν εμβέλεια 4.500 ναυτικά μίλια (8.334 χιλιόμετρα). Απαιτούν πλήρωμα 110 ατόμων. Ενσωματώνουν σύστημα διαχείρισης μάχης Naval Shield Baseline 2 της Hanwha, ραντάρ TRS-3D Baseline D και σύστημα IFF MSSR-2000I της Hensoldt, ραντάρ ελέγχου πυρός NA-25X της Leonardo, σόναρ τρόπιδας Model-997 της Harris, σύστημα ηλεκτρονικών μέσων υποστήριξης NS-9300A της Elbit, σύστημα αντιμέτρων C-Guard της Terma, ηλεκτροπτικό σύστημα ανίχνευσης PASEO NS της Safran και σύστημα ζεύξης δεδομένων

Ο οπλισμός τους αποτελείται από κύριο πυροβόλο των 76 χιλιοστών Super Rapid της Leonardo, δύο (2) τηλεχειριζόμενους πύργους SMASH της τουρκικής Aselsan με πυροβόλο των 30 χιλιοστών, τέσσερα (4) βλήματα κατά πλοίων τύπου SSM-700K C-Star μέγιστου βεληνεκούς 150 χιλιομέτρων, δύο (2) διπλούς εκτοξευτές Simbad-RC αντιαεροπορικών βλημάτων Mistral, μέγιστου βεληνεκούς 6 χιλιομέτρων, δύο (2) τριπλούς εκτοξευτές ακουστικών τορπιλών K-745 Blue Shark μέγιστου βεληνεκούς 19 χιλιομέτρων και μέγιστης ταχύτητας 45+ κόμβων (83+ χιλιόμετρα την ώρα) και τέσσερα (4) πολυβόλα K-6 των 12,7 χιλιοστών. Επιπλέον τα πλοία ενσωματώνουν υποδομή για την μελλοντική εγκατάσταση συστήματος εγγύς αντιαεροπορικής-αντιπυραυλικής άμυνας (CIWS : Close-In Weapons System), κάθετου συστήματος εκτόξευσης οκτώ θέσεων για βλήματα αντιαεροπορικής άμυνας και συρόμενου σόναρ CAPTAS-2 της Thales.

Comments

  1. Ο mistral στη έκδοση 3, είναι κανονικό ciws πλέον.
    Πλήρες ανταγωνιστικος της Ram block1 (Rim116 block1) και σε antiship missile ικανότητες με παρόμοιες εμβέλειες.

  2. Ειπαμε το μελλον των φρεγατων για το ΠΝ ειναι στην ανατολη (Κορεα), ητοι:
    3 KDX-IIA (οπως ειχαν προσφερθει στην Ινδια), ενδιαμεση λυση τα 3 KDX-II και αντισταθμηστικα ωφελη 6 Τ-209/1200 ναυπηγημενα τελη δεκαετιας ’90 και αναβαθμισμενα προσφατως.
    ΥΓ: Αντε γεια…

  3. Οι Φιλιππινέζοι πρέπει να είναι πάμπλουτοι και κ.λοφαρδοι άνθρωποι που ζήτησαν και πήραν πλοία στα οποία οι εταιρίες που συνεργάστηκαν εγκατέστησαν και συνέδεσαν συστήματα αποστολής και αισθητήρες απο έξι χώρες σε ένα κορεατικό ΣΔΜ, και «χαζοί» επειδή επέλεξαν προωστικό σύστημα ντίζελ-ντίζελ που προσφέρει μόλις 25 kn μέγιστη παρόλο που έχουν απέναντι τους ολόκληρη Κίνα και πίσω τους τον ειρηνικό ωκεανό.
    Μόνο συγχαρητήρια μπορώ να πω στους ανθρώπους που πέτυχαν αυτό που στην Ελλάδα θεωρείται αδύνατο επειδή το ένα βρωμάει το άλλο δεν εντυπωσιάζει και το άλλο «πρέπει» να έρχεται ακριβό επειδή δεν γεμίζει το μάτι σε μερικούς που ψάχνουν για νέα θωρηκτά με φούλ εξτρά σε τιμή περιπολικού ανοικτής θαλάσσης(με δώρο ένα ελικοπτεροφόρο ως ενδιάμεση λύση,με όλα τα σχετικά επάνω εννοείται.

  4. Πανάκριβα αεροσκάφοι για την ΠΑ, αδοκίμαστα και πανάκριβα σκάφη επιφανείας για το ΠΝ (κάπου 5 δις για 4 φρεγάτες και οπλισμό) και ΣΞ με απαρχαιωμένα κράνοι και ατομικό εξοπλισμό (εξαρτήσεις κλπ), παλαιά τυφέκια, παμπάλαια οχήματα, ΤΟΜΠ παγίδες θανάτου, ανύπαρκτα ΤΟΜΑ, UAV μετρημένα στα δάκτυλα, απαξιωμένα MLRS και άλλα πολλά προβλήματα. Στο τέλος θα βγάλουμε τα πλοία στην ξηρά για να αμυνθούμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *