Η Καναδική Πολεμική Αεροπορία ανακοίνωσε ότι το ευρωπαϊκό αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού A330 MRTT (Multi-Role Tanker-Transporter) πέρασε τη διαδικασία αξιολόγησης και προκρίθηκε στην επόμενη φάση του προγράμματος νέου αεροσκάφους εναέριου ανεφοδιασμού (STTC : Strategic Tanker Transport Capability). Η ανακοίνωση έγινε την 1η Απριλίου από την υπηρεσία PSPC (Public Services and Procurement Canada). Αντίθετα, το έτερο αεροσκάφος, το KC-46 Pegasus, της Boeing, δεν πέρασε τη σχετική διαδικασία και απορρίφθηκε. Έτσι το A330 MRTT είναι το μόνο υποψήφιο αεροσκάφος για την αντικατάσταση των πέντε εν υπηρεσία CC-150 Polaris. Να σημειωθεί ότι η απόφαση δεν σημαίνει ότι το KC-46 δεν μπορεί να εξεταστεί ως λύση σε ύστερο χρόνο, αν και εφόσον η κυβέρνηση κρίνει ότι πρέπει να εξετάσει και άλλες λύσεις εκτός του A330 MRTT ή αν οι διαπραγματεύσεις με την Airbus δεν οδηγήσουν σε αποτέλεσμα.
Η αρχική διαδικασία αξιολόγησης αφορούσε στην επιλογή αεροσκαφών που θα ικανοποιούσαν της βασικές απαιτήσεις του προγράμματος STTC και τα οποία θα συμμετέχουν στην επόμενη φάση. Τελικά μόνο το A330 MRTT προκρίθηκε για την επόμενη φάση, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει το προσεχές φθινόπωρο. Ο Καναδάς αναζητά ένα αεροσκάφος πολλαπλού ρόλου, με ικανότητα εναλλαγής από αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού σε μεταφοράς προσωπικού και φορτίου. Επίσης πρέπει να ενσωματώνει και ολοκληρωμένο σύστημα αυτοπροστασίας. Τα πέντε CC-150 (A310-300), κατασκευής 1987 και 1988 αντίστοιχα, αγοράστηκαν από την Canadian Airlines και τροποποιήθηκαν σε μεταφορικά αεροσκάφη το 1992 (αντικατέστησαν τα CC-137 ή Boeing 707). Δύο αεροσκάφη τροποποιήθηκαν σε εναέριου ανεφοδιασμού (CC-150T) το 2008, με ικανότητα μεταφοράς 80.000 λιβρών καυσίμου σε αποστάσεις έως και 4.630 χιλιόμετρα.