Στη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης «Paris Air Show 2025» η Safran παρουσίασε τον κινητήρα M88 T-REX, εξέλιξη των M88. Ο κινητήρας, ο οποίος προορίζεται για τα μαχητικά αεροσκάφη Rafale, είναι κατά 20% ισχυρότερος με μέγιστη ισχύ 9 μετρικούς τόνους με μετάκαυση. Ο M88 T-REX ενσωματώνει βελτιώσεις, τόσο σε επίπεδο υλικών όσο και σε επίπεδο κυκλωμάτων ψύξης. Ο κινητήρας βρίσκεται σε φάση μείωσης του ρίσκου και σύντομα θα ξεκινήσει η φάση της κατασκευή και των δοκιμών. Ο M88 T-REX αναπτύσσεται και θα ενσωματωθεί στα Rafale της έκδοσης F5, ενώ θα είναι διαθέσιμος και για την αναβάθμιση εν υπηρεσία Rafale παλαιότερων εκδόσεων. Η ανάπτυξη της έκδοσης F5 ανακοινώθηκε το 2021 και περιλαμβάνεται στον Σχεδιασμό Στρατιωτικών Προγραμμάτων 2024-2030 της Γαλλίας. Η βασική αναβάθμιση, σε σχέση με τις προηγούμενες εκδόσεις, θα είναι η ικανότητα του Rafale F5 να ελέγχει και να συνεργάζεται με UCAV σαν το nEURO.
Επίσης, το αεροσκάφος θα ενσωματώνει νέες ικανότητες επικοινωνιών και συνεργασίας (διάχυση και διαβίβαση δεδομένων και πληροφοριών), νέους αισθητήρες και όπλα. Όλες αυτές οι ικανότητες απαιτούν μεγάλη υπολογιστική ισχύ, κάτι που προβλέπεται για την έκδοση F5. Εκτός της ικανότητας ελέγχου και συνεργασίας με UCAV, το Rafale F5 θα έχει και κορυφαίες δυνατότητες καταστολής και καταστροφής της εχθρικής αεράμυνας, μέσω της ανάπτυξης νέου βλήματος αντί-ραντάρ. Έμφαση θα δοθεί και στον Ηλεκτρονικό Πόλεμο, όπου το Rafale F5 θα ενσωματώνει ένα νέο και ολοκληρωμένο σύστημα Ηλεκτρονικού Πολέμου, ικανό να προστατεύει το αεροσκάφος από επιθέσεις, αλλά ταυτόχρονα και ικανό να πραγματοποιεί ηλεκτρονικές επιθέσεις. Η ανάπτυξη της έκδοσης F5 του Rafale εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό της Γαλλικής Αεροπορίας να διατηρήσει τα αεροσκάφη αξιόμαχα μέχρι το 2060-2070 και ικανά να συνεπιχειρούν με το υπό ανάπτυξη μελλοντικό ευρωπαϊκό μαχητικό αεροσκάφος FCAS.